دعا کنین برگرده... از سر ناراحتی و افسردگیش منو از زندگیش بیرون کرد حس میکرد تاوان علاقه منو به خودش داره پس میده...گفت دیگه سمت من نمیاد
ترخدا دعا کنین پشیمون شه... تا صبح نخوابیدم هر یه ساعت از خواب پریدم و فقط تو دلم هی به خدا گفتم برش گردون... فردا تولدمه ولی دلمم میخواد بمیرم...