2777
2789

شدیددددددددددد واگیره شدیددد

🚫 خواهش مندم جز استاتر کسی کامنت منو جواب نده🚫 وقتی تو فضای مجازی و عمومی تایپک میزنین باید جنبه اینو داشته باشین هزااااران نفر با هزاران انتقاد و پیشنهاد و نظر درش شرکت میکنن اگه جنبه شنیدن حرفای مخالف خودتونو ندارین دردو دلتونو اینجا نیارین و همچنین شمایی ک کامنت منو ریپلای میزنین نمیتونم بارها بگم من با شما هم نظر نیستم شمام با من چیکار ب نظر بقیه داری استاتر خودش زبون داره کامنت منو دیدی خوشت نیومد رو شو برو ترو سننه عزیزم ک من مظرم چیه تو نظرت چیه اگه بحث میکنی با من  و جوابتو میدم بدون منم ب موقعش میتونم مثل خودت بی شخصیت باشم وقتی بهم توهین میکنی توقع نداشته باش بهت احترام بزارم احترامو واس ادم محترم خرج میکنم با تشکر ‼️ خواستی ریپ بزنی رو من دباره امضامو بخون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فک کنم هوس کردی بگیری

کافیه یه سرفه کنه تا بهت منتقل بشه بعد دو هفته توهم ابله هات میریزه بیرون اول ابکی و شل شل بعدش دونه دونه های زشت کل صورت حتی در برخی موارد توی چشمت در میاد

کف سر ، کف دست ، بین انگشتا..وحشتناکه

اگ دلت میخواد برو البته

اما یادت باشه ک مذدا این چیزا رو یادشون میره.محبت حالیشون نی

۸۵۸۰۶۵۲

جدا؟؟ینی اگه برم حتمی میگیرم؟؟

صد در صددد حتی اگ دست اینا هم ندین حتی تو ی فضا قرار بگیرین هم میگیری 

🚫 خواهش مندم جز استاتر کسی کامنت منو جواب نده🚫 وقتی تو فضای مجازی و عمومی تایپک میزنین باید جنبه اینو داشته باشین هزااااران نفر با هزاران انتقاد و پیشنهاد و نظر درش شرکت میکنن اگه جنبه شنیدن حرفای مخالف خودتونو ندارین دردو دلتونو اینجا نیارین و همچنین شمایی ک کامنت منو ریپلای میزنین نمیتونم بارها بگم من با شما هم نظر نیستم شمام با من چیکار ب نظر بقیه داری استاتر خودش زبون داره کامنت منو دیدی خوشت نیومد رو شو برو ترو سننه عزیزم ک من مظرم چیه تو نظرت چیه اگه بحث میکنی با من  و جوابتو میدم بدون منم ب موقعش میتونم مثل خودت بی شخصیت باشم وقتی بهم توهین میکنی توقع نداشته باش بهت احترام بزارم احترامو واس ادم محترم خرج میکنم با تشکر ‼️ خواستی ریپ بزنی رو من دباره امضامو بخون

فک کنم هوس کردی بگیریکافیه یه سرفه کنه تا بهت منتقل بشه بعد دو هفته توهم ابله هات میریزه بیرون اول ا ...

ای کاش فقط جوش باشه تب و لرز توهم  ..

🚫 خواهش مندم جز استاتر کسی کامنت منو جواب نده🚫 وقتی تو فضای مجازی و عمومی تایپک میزنین باید جنبه اینو داشته باشین هزااااران نفر با هزاران انتقاد و پیشنهاد و نظر درش شرکت میکنن اگه جنبه شنیدن حرفای مخالف خودتونو ندارین دردو دلتونو اینجا نیارین و همچنین شمایی ک کامنت منو ریپلای میزنین نمیتونم بارها بگم من با شما هم نظر نیستم شمام با من چیکار ب نظر بقیه داری استاتر خودش زبون داره کامنت منو دیدی خوشت نیومد رو شو برو ترو سننه عزیزم ک من مظرم چیه تو نظرت چیه اگه بحث میکنی با من  و جوابتو میدم بدون منم ب موقعش میتونم مثل خودت بی شخصیت باشم وقتی بهم توهین میکنی توقع نداشته باش بهت احترام بزارم احترامو واس ادم محترم خرج میکنم با تشکر ‼️ خواستی ریپ بزنی رو من دباره امضامو بخون

فک کنم هوس کردی بگیریکافیه یه سرفه کنه تا بهت منتقل بشه بعد دو هفته توهم ابله هات میریزه بیرون اول ا ...

نهههه من خواهرم بچش تازه به دنیا اومده میخام اگه حتمی میگیرم نرم پیشش

به احتمال خیلیییییییی زیاد مبتلا میشید

مگر اینکه سیستم ایمنیتون خیلی قوی باشه ولی خب باز ویروس هست بعیده نگیرین

واسه افراد حامله بسیاااار خطرناکه موجب سقط جنین یا کوری جنین میشه

به شدت واگیر داره 

بله بری گرفتی 

شما از دو روز قبل اینکه اولین تاول نامزدت مشخص بشه هم به شدت در خطر بودی ... الان هم تا پنج شیش روز به شدت در خطری 

به علاوه تو سن شما که بزرگسال محسوب میشی ؛ خطرناک ترم هست چون خیلی شدید تر میگیری 

پیشنهاد میکنم نری... تصویری یا تلفنی امن تره

🪷Passo per passo verso il sogno🪷 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792