بله بالاخره شرایط مشابه داشتم
خیلی ها مثل شما هستن یا من فرقی نداره
ولی زندگی بد و خوبش جریان داره
عین یه دریاست و ما هم ماهی باید تا تهش شنا کنیم و بریم
اینکه درجا ادم بزنه یا فکر خودکشی این چیزا منطقی نیست
تو بدترین شرایطم امیدتونو نباید از دست بدید
میگن نترس اگه گاهی دعاهات بی اثر میشه
خدا همیشه لحظه اخر نزدیکتر میشه
همه درارو نمیبنده
بگردید اون در بازو پیدا کنید
بسته هم باشه کلیدش امید و توکله