2777
2789
عنوان

دعام کنین💔

38 بازدید | 4 پست

لب مرز خودکشیم...

نه دوست و رفیقی نه رابطه خاصی نه خانواده حمایتگری

دعا کنین یا به اونی که میخوام برسم و ازدواج کنم

یا بمیرم... دیگه کشش ندارم...

یدونه صلوات میفرستی به نیت رسیدن به خواسته قلبیم🤲🏼

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

با خودکشی چیزی حل نمیشه این ته ته ته نابودیهبجای این حرفا امید و توکل داشته باشیدخودکشی بدترین راه و ...

تاحالا خانواده ات هر روز تو سرت زدن؟

هر روز کتک خوردی؟

هر روز آبروشونو تو سرت کوبیدن؟

هر روز کنج خونه به درو دیوار زل زدی؟

این زندگیه؟

یدونه صلوات میفرستی به نیت رسیدن به خواسته قلبیم🤲🏼

تاحالا خانواده ات هر روز تو سرت زدن؟هر روز کتک خوردی؟هر روز آبروشونو تو سرت کوبیدن؟هر روز کنج خونه ب ...

بله بالاخره شرایط مشابه داشتم 

خیلی ها مثل شما هستن یا من فرقی نداره

ولی زندگی بد و خوبش جریان داره

عین یه دریاست و ما هم ماهی باید تا تهش شنا کنیم و بریم

اینکه درجا ادم بزنه یا فکر خودکشی این چیزا منطقی نیست

تو بدترین شرایطم امیدتونو نباید از دست بدید

میگن نترس اگه گاهی دعاهات بی اثر میشه

خدا همیشه لحظه اخر نزدیکتر میشه

همه درارو نمیبنده

بگردید اون در بازو پیدا کنید 

بسته هم باشه کلیدش امید و توکله

マヒヤール

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز