2777
2789
عنوان

قرارداد

33 بازدید | 0 پست

بچه ها پنجشنبه رفتم اولين روز كاريم بود

درمورد حقوق، ساعت كار ، همه چيز صحبت كردن ولي هيچ چيزي رو مكتوب ننوشتن هيج قراردادي ننوشتن كه توش حقوق و ساعت كاري نوشته شده باشع 

از همكارم كه قديمي بود پرسيدم گفت بدون قرارداد كار ميكنه 

بتظرتون من بگم بنويسن؟؟ ميترسم سر ماه حقوق ندن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز