2777
2789
عنوان

برای من دیره❓

71 بازدید | 7 پست

من چندوقت دیگه میرم ۲۲ تا حالا بنا ب دلایلی نتونستم برم دانشگاه

میخوام رشتمو عوض کنم دیپلم انسانی بگیرم بعد کنکور بدم برم دانشگاه لیسانس بگیرم ک بتونم بعدا آزمون استخدامی شرکت کنم معلم بشم بنظرتون شدنیه؟

درسمم تو دوران مدرسه خوب بود

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا دیر بشه فکر کن ۳۵ سالت بشه سر شغلی هستی که دوست داری 

شما چه الان شروع کنی چه ۱۸ سالگی شروع میکردی ۳۵ سالگیت سر همون شغل بودی 

شروع کن دختر بجای اینکه یک سال دیگه رو صرف چیزای بیهوده کنی میتونی کل عمرتو بسازی

چرا دیر بشه فکر کن ۳۵ سالت بشه سر شغلی هستی که دوست داری شما چه الان شروع کنی چه ۱۸ سالگی شروع میکرد ...

من ادمیم ک از ریسک کردن میترسم

آزمون استخدامی قبول شدنش خیلی سخته شما از شرایطش مطلعین؟

من همیشه دوس داشتم معلم ابتدایی بشم فک نمیکنم سنم تا اون موقع ب فرهنگیان بخوره فقط میتونم ب این امیدوار باشم

من ادمیم ک از ریسک کردن میترسمآزمون استخدامی قبول شدنش خیلی سخته شما از شرایطش مطلعین؟من همیشه دوس د ...

ریسک کنید یا ميشه یا باید بشه 

فرهنگیان هم نشد بازم میتونین معلم شین کلی دانشگاه تو کشوره 

اینهمه آدم آزمون استخدامی دادن چرا برای اونا شد؟

لطفا دنبال بهونه نگردین کسی که نخاد تلاش کنه کلی بهونه تو سرشه ولی کسی که بخاد تلاش کنه بهونه هارو نادیده میگیره 

شروع کنین از الان بخاطر اون بچه هایی که منتظر شما هستن تا بهتون بگم خانوم معلم 🥺❤


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792