ریسک کنید یا ميشه یا باید بشه
فرهنگیان هم نشد بازم میتونین معلم شین کلی دانشگاه تو کشوره
اینهمه آدم آزمون استخدامی دادن چرا برای اونا شد؟
لطفا دنبال بهونه نگردین کسی که نخاد تلاش کنه کلی بهونه تو سرشه ولی کسی که بخاد تلاش کنه بهونه هارو نادیده میگیره
شروع کنین از الان بخاطر اون بچه هایی که منتظر شما هستن تا بهتون بگم خانوم معلم 🥺❤