2777
2789
عنوان

میخام جدا شم

125 بازدید | 9 پست

شوهر زیاد فحشم میده سر هر چیز کم و زیاد در هال یک دقیقه باز میمونه فحش بلند که گرماها هدر رفت میگم صدای موبایلتو کم کن دیشب. دوبار تکرار م

کردم حمله کرده منو هل میده فحش بلندددد که همسایه‌اش میشنون ساعت یک شب. که به تو چه بجه بخاد خوابش ببره میبره

من شاغلم بیشتر حقوقمو میدم ولی چون بوس و بغلش زیاد نمیکنم همش وحشی میشه باهام خب وقتی برای هر چیز کمی فحش میشنونم چطور برم بغلش کنم میگه گذشته رو فراموش کن در حالیکه فرداش همون ادمه

الهی بمیرم که بچم تو این زندگی جهنمی اذیت میشه ولی من که نمیخام این باشه😭😭😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا بهت صبر بده شوهر منم خیلی رفیق بازه و آدم سردیه

رفیق باز که خیلی بده .زن که مدام دوست داره و مردی کت رفیق داره اصلا بدرد نمیخورند همیشه خدا در حال مقایسه هستند و دعوا .

هر وقت تحقیر شدی .محکم بهش بگو از در نیومدی از پنجره اومدی به سلامت 

داره توجه جلب میکنه بوسش کنی محبت میخواهد .مثل زنی که مدام در حال دعوا باشه از بس شوهرش محبت نمیکنه

بوس و بغلش میکنم همینه

کلا از نظر اون زن برده

هر لحن و مدلی دوس داره باهاش صحبت میکنه با فحش و تشر


بوس و بغلش میکنم همینهکلا از نظر اون زن بردههر لحن و مدلی دوس داره باهاش صحبت میکنه با فحش و تشر

ماهواره دارید .خرابش کن .

موبایل هم گاهی شارژش را قایم کن .کم نگاش کنه .

اگر نماز نمیخونه بخونه .

من داداشم نصف اخلاق شوهر شما را داره .برای من این عادیه .چون همش از موبایل بازیاش و کامپیوتره .میره مسجد اخلاقش ارومتر در میاد .وقتی بازی موبایلی میکنه عین دیوونه هاست .

هر وقت تحقیر شدی .محکم بهش بگو از در نیومدی از پنجره اومدی به سلامت 

ما داماد دو قطبی داریم .وقتی عصبانی میشه خودش را کتک میزنه .داد میزنه فحش میده .زنش اول میترسید الان میگه واکنش مناسب را یاد گرفته .چون بچش هم "نتیکی از باباش ارث گرفته .خانمش سعی میکنه ارامش را حفظ کنه .قضیه را با خانواده ها درمیون نمیزاره .قهرشون را همون روز تموم میکنه .

هر وقت تحقیر شدی .محکم بهش بگو از در نیومدی از پنجره اومدی به سلامت 

ما داماد دو قطبی داریم .وقتی عصبانی میشه خودش را کتک میزنه .داد میزنه فحش میده .زنش اول میترسید الان ...

اینی احتمالا بیماره ولی مسئله اینه هر روزش

بعد آزادی بیرون رفتن ندارم

دست بزن داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز