2789
عنوان

اسپکلوم

187 بازدید | 10 پست

امروز ای یو ای ک رفتم 

اسپکلوم پلاستیکی که کردن داخلم کلی اذیت شدما خیلی اذیت شدم چون خودمو یکم سفت گرفته بودم اصلا درست تنظیم نمیشد

اخر سر فلزی دکتر برام اورد اون خیلی بهتر بود برام کارم انجام شد

اما بخدا 

خدا پرستاره رو لعنت کنه با اون پلاستیکی هی ور رفت باهم 

کلی اذیت شدم 

بهش گفتم نکن بزار دکترم میاد با فلزی من راحترم

کلی گریم گرفت اونجا

خیلی سختمه خیلی😢

خب دیگه بخیر گذشته دیگه نگرانی چی🤔

بخدا اونجام درد میکنه هنوز انقد اذیت شدم

فکر هیچی نیستم 

حامله اکر نشم 

کارم به ای وی اف میکشه دوباره از اینجور چیزا هست دگ اسپکلوم و اینا 

خیلی وحشت ذارم ازش

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بخدا اونجام درد میکنه هنوز انقد اذیت شدمفکر هیچی نیستم حامله اکر نشم کارم به ای وی اف میکشه دوباره ا ...

اره خدایی خیلی دردناکه منم ماه پیش ای یو ای کردم موقعی که بهم اسپکلوم وصل کرد حس کردم از واژن اویزون شدم انقدری که درد داشت 



«رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ» خدایا من از تو معجزه ای میخواهم،معجزه ای بزرگ،معجزه ای در حدخدا بودنت،تو خود بهتر میدانی،معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند🙏☺️
اره خدایی خیلی دردناکه منم ماه پیش ای یو ای کردم موقعی که بهم اسپکلوم وصل کرد حس کردم از واژن اویزون ...

شما مشکلت جی هست ای یو ای کردی

نتیجه گرفتی؟

بچه داری کلا یا نه؟

وای میبینی خیلی ادیت کنندس

امروز بخدا گریم گرفته بود بیمارستان

شما مشکلت جی هست ای یو ای کردینتیجه گرفتی؟بچه داری کلا یا نه؟وای میبینی خیلی ادیت کنندسامروز بخدا گر ...

شوهرم اسپرمش مشکل داره 

یه بچه دارم 

نه متاسفانه منفی ضد


«رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ» خدایا من از تو معجزه ای میخواهم،معجزه ای بزرگ،معجزه ای در حدخدا بودنت،تو خود بهتر میدانی،معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند🙏☺️
بخدا اونجام درد میکنه هنوز انقد اذیت شدمفکر هیچی نیستم حامله اکر نشم کارم به ای وی اف میکشه دوباره ا ...

نگران نباش درسته درد داره ولی به مسیری که میخای بری و هدفت فکر کن که باارزشه ان شاالله بچه گلتو بغل میکنی و همه دردها یادت میره 

🫤🫤🫤🫤🫤بجه داری دگ میخای جیکارول کن نرو سمت اینجور جیزا

دلم نمی‌خواست دخترم در آینده تنها باشه 

ولی مثل اینکه خدا اینجوری صلاح دیده 

یه بار ای وی اف کردم یه بار هم ای یو ای ولی نشد 

حتما حکمتی داره

۸ ساله منتظر بچه دومم و دیگه دلم نمیخواد دنبال درمان برم  

«رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ» خدایا من از تو معجزه ای میخواهم،معجزه ای بزرگ،معجزه ای در حدخدا بودنت،تو خود بهتر میدانی،معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند🙏☺️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز