سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان عمل بینی 85 بازدید | 13 پست سلام دوستان من بعد عمل صورتم لاغر شده این چ مریضیه ک چاق نمیشه نمیدونم چرا دو سال عمل کردم وقتی میخندم میترسم 1403/10/26 | 00:36 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
123_elysian عضویت: 1402/01/08 تعداد پست: 6093 میتونم بپرسم چند ساعت اتاق عمل بودید؟اگر برگدید عقب بازم عمل میکنید؟ زیاد به این جمله فکرکن:اگه چیزی رو تغییر ندی،یعنی بازم انتخابش کردی...♡دوست نادیده ی من،میشه برای رسیدن به هدفام صلوات مهمونم کنی🙂🌱
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 میتونم بپرسم چند ساعت اتاق عمل بودید؟اگر برگدید عقب بازم عمل میکنید؟ تقریباً دو ساعت آره صدرصد چون خیلی راضیم
پرنسس_سایت_ام عضویت: 1401/08/14 تعداد پست: 5704 تقریباً دو ساعت آره صدرصد چون خیلی راضیم پیش کی عمل کردی ؟ برات لحظه ای رو آرزو میکنم که این آیه میگه: "قَداٌوتِیتَسُؤلک" خواسته ات به تو داده شد🥺🤲
123_elysian عضویت: 1402/01/08 تعداد پست: 6093 تقریباً دو ساعت آره صدرصد چون خیلی راضیم گوشتی بودید یا استخوانی؟ زیاد به این جمله فکرکن:اگه چیزی رو تغییر ندی،یعنی بازم انتخابش کردی...♡دوست نادیده ی من،میشه برای رسیدن به هدفام صلوات مهمونم کنی🙂🌱
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 [QUOTE=368355661]گوشتی بودید یا استخوانی؟[/QUOاستخوانی پوستم نازک بود خوشگل شد
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 راسته که دیگه الان با ۳۰ تومن نمیشه عمل کرد؟ آره دکتر مهمتره
پرنسس_سایت_ام عضویت: 1401/08/14 تعداد پست: 5704 راسته که دیگه الان با ۳۰ تومن نمیشه عمل کرد؟ ۳۰ تومن رو دکتر تازکار میگیره دکتر متوسط ۵۰ یا ۷۰ اون گرونا ۱۰۰ یا بالاترانگار میخوان بینی ات رو با یه بینی دیگه پیوند بدن اینقدر پول میخوان😑 برات لحظه ای رو آرزو میکنم که این آیه میگه: "قَداٌوتِیتَسُؤلک" خواسته ات به تو داده شد🥺🤲
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 اطرافیان شما عمل کردن چند مدت واسه خندیدن رعایت کردن ، خنده ضرر داره اینقد درست حسابی نخدیدم حس میکنم واسه همینه صورتم لاغر شده
eu_oo_ue عضویت: 1402/06/30 تعداد پست: 25563 ۳۰ تومن رو دکتر تازکار میگیره دکتر متوسط ۵۰ یا ۷۰ اون گرونا ۱۰۰ یا بالاترانگار میخوان بینی ات رو با ... خیلی گرونه🥲
پرنسس_سایت_ام عضویت: 1401/08/14 تعداد پست: 5704 اطرافیان شما عمل کردن چند مدت واسه خندیدن رعایت کردن ، خنده ضرر داره اینقد درست حسابی نخدیدم حس میکن ... یعنی دوساله لبخند نزدی ؟راسته میگن کسی که بینی عمل میکنه وقتی سرما میخوره مثل ادمای عادی نمیتونه با دستمال بینیش رو بگیره یا فین کنه؟ برات لحظه ای رو آرزو میکنم که این آیه میگه: "قَداٌوتِیتَسُؤلک" خواسته ات به تو داده شد🥺🤲
کوثرهستم عضویت: 1400/02/27 تعداد پست: 5087 یعنی دوساله لبخند نزدی ؟راسته میگن کسی که بینی عمل میکنه وقتی سرما میخوره مثل ادمای عادی نمیتونه با ... اره درسته خدایا شکرت