2777
2789
عنوان

طلسم شده ها

292 بازدید | 36 پست

فقط اونایی کامنت بزارن که تاحالا یکی جادو یا طلسمشون کرده باشه تعریف کنین در چه موردی بوده و چرا طلسمتون کردن و

بگین چکار کردین ؟باطل کردین؟یا هنوز نه

و اینکه چکار باید کرد تادیگه کسی نتونه جادومون کنه؟

لطفا تاکیذ میکنم لطفا اونا میخوان دعانویس تبلیغ کنن نیان چون من هیچ پولی برا همچین ادما نمیدم 

و اینکه اوناییم که میخان اعتقادشونو تبلیغ کنن اونا نیان خواهشااا

هرچی می پرسم فقط جواب اونو بگو و نظرتو تحمیل نکن. وگرنه ولم کن

بارها طلسم شدم و به حالت مرگ رفتم 

دختری بادنیای دخترانه خودوقلبی مهربان🎊🎀 دوسه مثقال خریت زخران چیزی نیست 🐴 آدمی هست که الحق دوسه خروار خراست ...💫اگر ایران به جز ویران سرا نیست ؛ من این ویران سرا را دوست دارم 💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم فقط دعا دیدم

روی ورق مس انگار نوشته بودند تو قبرستون دفن کرده بودن یه عده وقتی داشتن قبر میکندن پیداش کردن 

خدا دور کنه ادما رو از اینجور شیطان ها و لعنت به کسایی که دعای بد میگیرن برای بقیه

خدایا شکرت ❤
ایتا داری ی کانال خوب معرفی کنم بهتمن از پخش سوره بقره هم نتیجه گرفتم

بله دارم.کانال چی؟

هرچی می پرسم فقط جواب اونو بگو و نظرتو تحمیل نکن. وگرنه ولم کن

از کجا فهمیدی طلسم شدی؟

روح آدم درک میکنه

دختری بادنیای دخترانه خودوقلبی مهربان🎊🎀 دوسه مثقال خریت زخران چیزی نیست 🐴 آدمی هست که الحق دوسه خروار خراست ...💫اگر ایران به جز ویران سرا نیست ؛ من این ویران سرا را دوست دارم 💔

نمیدونم فقط دعا دیدمروی ورق مس انگار نوشته بودند تو قبرستون دفن کرده بودن یه عده وقتی داشتن قبر میکن ...

اسم شما روش بود؟

هرچی می پرسم فقط جواب اونو بگو و نظرتو تحمیل نکن. وگرنه ولم کن

خوب چکار کردی پس؟

سپاسگزارم از لطف خدا بازم چشم زخم و دعا اگه بیاد خودش دفعش کنه مثل همیشه 

دختری بادنیای دخترانه خودوقلبی مهربان🎊🎀 دوسه مثقال خریت زخران چیزی نیست 🐴 آدمی هست که الحق دوسه خروار خراست ...💫اگر ایران به جز ویران سرا نیست ؛ من این ویران سرا را دوست دارم 💔

بله من تمام زندگیم همش سر درد داشتم همش عصبی بودم همش بد میاوردم تا سه سال پیش رفتم برام باطل کرد تنها چیزی ک هنوزم برام هیچ تغییری نکرده بختم هست ک چه قبلا چه الان اصلا نه‌ خواستگار دارم نه آدم مناسبی میاد سمتم 

سپاسگزارم از لطف خدا بازم چشم زخم و دعا اگه بیاد خودش دفعش کنه مثل همیشه

فکر میکنی در چه مورد طلسم شدی؟

هرچی می پرسم فقط جواب اونو بگو و نظرتو تحمیل نکن. وگرنه ولم کن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز