دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 عنوان حس ششم 20 بازدید | 0 پست کسی هس حس ششم خوبی داشته باشه؟شرکت سیلیکا کابل چطوره؟میخوام واسه استخدام برم.قبولم میکنن ؟ اگر نظر کاری مالی برام چطوره؟عالی هس؟ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم 1403/10/25 | 19:53 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب