2777
2789
عنوان

چرا بیداری

| مشاهده متن کامل بحث + 295 بازدید | 43 پست

خوابم نمیبره

یکمم دلخورم🥺کلی لعن ونفرین شدم بی دلیل تو یه تاپیک اخرشبی انگار دلم سنگین شده

دردی‌که‌انسان‌را‌به‌سکوت‌وامیدارد،بسیارسنگین‌تراز دردیست‌که‌انسان‌رابه‌فریادوامیدارد...انسان‌ها‌به فریادهم‌میرسند،نه‌‌به‌سکوت‌هم...!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هر شب به این فکر میکنم که چرا نمیتونم شاد باشم، از زندگی لذت ببرم، درسته مشکلات همیشه هست ولی مسئله من اینه که کلا زندگی رو دوست ندارم و همش به خاطر همسرم و پسرم دارم این دنیا و آدماش رو تحمل میکنم، هر شب فکرم همیناس، از طرفی وسواس فکری شدید دارم سالهاست گرفتارشم، امونم رو بریده، گاهی حتی به خودکشی فکر میکنم چون هم روحا و هم جسمانی در عذابم، عذاب هاااااااا عذاب، دیگه بریدم، هرشب فکرم همیناست و خواب ندارم😭😭😭😭😭

دخترم مانلی و پسرم امیرسام بهترین هدیه های خدا،        خدا جونم خودت خدایی کن و مراقبشون باش🤲

هر شب به این فکر میکنم که چرا نمیتونم شاد باشم، از زندگی لذت ببرم، درسته مشکلات همیشه هست ولی مسئله ...

امان از وسواسه فکری یعنی از صدتا مریضی بدتره.. تو وسواس بودنت رو چ چیزاییه به چیا فکر میکنم گلم اگه اذیت نمیشی بگو 

فرشته کوچولو💫🧚‍♀️
هر شب به این فکر میکنم که چرا نمیتونم شاد باشم، از زندگی لذت ببرم، درسته مشکلات همیشه هست ولی مسئله ...

فدات بشم منپ همیطور

و چشم میدوختم به حضور آفتاب.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹تنهایی شاید یه راهه ، راهیه تا بی نهایت🌹🌹🌹🌹🌹دلخوش به خدا باش ، چون اگر دلخوش به بنده هاش باشی خدا از طرف همون بندهاش ناامیدت میکنه🌹🌹🌹🌹🌹اندوه ، نیمی از پیری است(امام علی ع )❤️❤️❤️❤️❤️❤️مردها تو را دوست نخواهند داشت مگر اینکه زیبا باشی و زن ها تو را دوست نخواهند داشت مگر اینکه زیبا نباشی❤️❤️صد قدم اگر به راست برداریم کسی نمیبیند ، هزاران نگاه، منتظر یک خطای ماست🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹رنج یکدیگر را محترم بشمریم ظرفیت روانی و عاطفی هریک از ما متفاوت است❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️

امان از وسواسه فکری یعنی از صدتا مریضی بدتره.. تو وسواس بودنت رو چ چیزاییه به چیا فکر میکنم گلم اگه ...

امان امان امان، امونمو بریده خواهر، نه بابا چه اذیتی، چنتا دکتر رفتم، مونده برم دکتر مغز و اعصاب، چون روان‌پزشک و مشاور و روانشناس رفتم همشون میگن فقط تلقین می‌کنی، ولی بخدا تلقین نیست، خود به خود این حالت ها بهم دست میده، تو زندگیم از همه چی عقب موندم طوریکه یه کار ساده رو چندین ساعت طول می‌کشه تا تموم کنم، شما فکر کنید از آشپزی گرفته تا انواع کارهای روزانه رو به زور میتونم تموم کنم، حتی تو صحبت کردن و برقراری رابطه با دیگران دچار اختلال شدم، از همه دوری میکنم چون برام عذاب آور شده این حالتها و همه اینا باعث شده شدیداً افسردگی بگیرم و کلا از زندگی بریدم 😥😥😥

دخترم مانلی و پسرم امیرسام بهترین هدیه های خدا،        خدا جونم خودت خدایی کن و مراقبشون باش🤲

امان از وسواسه فکری یعنی از صدتا مریضی بدتره.. تو وسواس بودنت رو چ چیزاییه به چیا فکر میکنم گلم اگه ...

حالا که بحثش شد، بذار حالت هام رو هم بگم، هر چند سرت رو درد میارم، ببین شما فکر کن، مثلاً مثال میزنم، شروع میکنم آشپزی کنم، یهو این حالت میاد سراغم(از هر چی صدا بگیر مثلاً صدای شیر آب صدای زنگ تلفن، صدای کلاغ که قار قار می‌کنه(تو رو خدا نخند) صدای عبور ماشین، صدای هواپیما یا هر چی که مربوط به محیطی که توش قرار گرفتم باشه)  یعنی کوچکترین صدا، حواسم رو پرت میکنه، و تمرکزم رو کاملا از دست میدم، و باید اون کار رو از اول شروع کنم، چون اصلا نمی‌فهمم چیکار کردم یا کجا هستم، اصلا رو هیچ‌چیزی متمرکز نیستم، همه اینها باعث شده، نتونم کارهام رو درست انجام بدم و باعث عذابم میشه، نمی‌دونم متوجه منظورم شدید یا نه؟! اصلا نمیتونم از زندگیم لذت ببرم، بخدا بریدم😭😭😭😭

دخترم مانلی و پسرم امیرسام بهترین هدیه های خدا،        خدا جونم خودت خدایی کن و مراقبشون باش🤲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز