و چشم میدوختم به حضور آفتاب.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹تنهایی شاید یه راهه ، راهیه تا بی نهایت🌹🌹🌹🌹🌹دلخوش به خدا باش ، چون اگر دلخوش به بنده هاش باشی خدا از طرف همون بندهاش ناامیدت میکنه🌹🌹🌹🌹🌹اندوه ، نیمی از پیری است(امام علی ع )❤️❤️❤️❤️❤️❤️مردها تو را دوست نخواهند داشت مگر اینکه زیبا باشی و زن ها تو را دوست نخواهند داشت مگر اینکه زیبا نباشی❤️❤️صد قدم اگر به راست برداریم کسی نمیبیند ، هزاران نگاه، منتظر یک خطای ماست🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹رنج یکدیگر را محترم بشمریم ظرفیت روانی و عاطفی هریک از ما متفاوت است❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️
چون سردردم و پشیمون ازینکه یه مسیر اشتباه رفتم
اگر روزی جهان را ترک کنم دوست دارم دو جمله به همجنس های خودم نصیحت کنم اول اینکه هیج مردی لیاقت عشق را ندارد دوم اینکه وابسته مردی نباشید✌
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من همیشه محترمانه و با ادب نظرمو بیان میکنم. هر جا ادب نشون دادم و بی ادبی دیدم عین خودشون رفتار نمیکنم و نمیگم با هرکی عین خودش، فقط به این فکر میکنم که من از یه گوساله توقع ادب ندارم! چون اون تو طویله بزرگ شده، از طرفی بین گاوها هم رشد کرده! در مورد خیلیا هم همینطوره. مراقب شخصیت خودتون باشید🤩🌹سر تا پایم را خلاصه کنندمی شوم "مشتی خاک"که ممکن بود "خشتی" باشد در دیوار یک خانه، یا "سنگی" در دامان یک کوه، یا قدری "سنگ ریزه" در انتهای یک اقیانوس، شاید "خاکی" از گلدانیا حتی "غباری" بر پنجره! اما مرا از این میان برگزیدند :برای" نهایت"برای" شرافت"برای" انسانیت"و پروردگارم بزرگوارانه اجازه ام داد برای :" نفس کشیدن "" دیدن "" شنیدن "" فهمیدن "و ارزنده ام کرد بابت نفسی که در من دمیدمن منتخب گشته ام :برای قرب برای رجعت برای سعادت من مشتی از خاکم که خدایم اجازه ام داده:به انتخاب، به تغییر ، به شوریدن، به" محبت "