2777
2789
عنوان

حالم خیلی بده 😭😭

362 بازدید | 25 پست

تمام تلاشمو کردم که برم اعتکاف چون سال قبل هم نتونستم برم توی دلم مونده بود اما تا همبن دیروز کارم درست شد و تونستم اعتکاف ثبت نام کنم اما الان نمیتونم برم واقعا ناراحتم چیکار کنم 😭

چرا چی شد

غرق شدن تایتانیک برای خرچنگ های زنده ای که تو آشپزخونه کشتی بودن یه معجزه بود..... همون قدر محال... همون قدر غیر ممکن.... 🌱❤..........................................................................................از طرف یک دختر به دختر دیگه: امیدوارم تو همه جنگ های مغزی که دربارش با هیچکس حرف نمیزنی،برنده باشی:) .............................................................................................. مراقب خودت باش منو که نشناختی خودتو بشناس🌱🌱........................................ ............................ ................ هر وقت ناامید شدی به این فکر کن که، بهترین ورژن تو ارزش جا نزدن رو داره..... 🌱⛓️🕯.............[][............................به هرچیزی که آسیبی کنی آن چیز جان گیرد،چنان گردد که از عشقش بخیزد صد پریشانی⛓️🌱🌙............................... ................... ................... ..... آهنگی که دوست دارم به خودم تقدیم کنم:تو اون کوه بلندی که سر تا پا غروره،،،،کشیده سر به خورشید غریب و بی عبوره،،،،تو تنها تکیه گاهی برای خستگی هام،،،، تو میدونی چی میگم گوش میدی به حرفام،،،،،، به چشم من به چشم من تو اون کوهی، پر غروری، بی نیازی، با شکوهی، طعم بارون بوی دریا، رنگ کوهی🌱🌙🫀

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرا چی شد

چون تمام تلاشمو کردم برم اعتکاف لحظه آخر جور شد اما الان چون پریود شدم نمیتونم برم 😭

پارسال هم میخواستم برم اما ظرفیت پر شد و توی دلم موند امسالم که اینجور 😞😞

دلداریم بدید واقعا نمیدونم چیکار کنم واقعا از خودم ناراحتم که نمیتونم برم آخه مگه من چیکار کردم که خ ...

عزیزم ایرادی نداره ایشالله سال دیگه....منم چندددددد ساله میخوام برم کربلا ولی نمیشه. فک کن تو اطرافیانم هرکی که فکر کنی رفته با هر اعتقادو هر پوششی رفته کربلا ولی واسه منی که اینقد دیوانه وار عاشق امام حسینم جور نمیشه....چه میشه کرد درهرکار خدا حکمتی هست

🌸🌸🌸🌸اِلٰهْی وَ رَبّی مَن لی غَیْرُکْ🌸🌸🌸🌸         خیلی حرفا داشتم واسه گفتن،واسه نوشتن ولیییی حیف،امان از دست نینی یار😡 این کاربری دست ۴۰ نفره⬅️ یک:منِ دیوانه یِ عصبی🤬 دو: منِ مهربونو دلسوز☺️ سه:منِ نگرانِ استرسی😬 چهار:منِ شوخو خنده رو🤭 پنج:منِ خسته و بیحال😮‍💨 و...🙄🤔🤨  ✅پس اگه تو یه تاپیکی یچی گفتم،تو یه تاپیکِ دیگه یچی دیگه،سعی نکن مُچمو بگیری😏این منم فقط گاهی وقتا بسته به شرایط جویِ تاپیک مودم عوض میشه.همین😘

خب قرص بخور

وقتی به روی ما دریچه ای به نام اطمینان بسته شد تمام ازادی های زمین را قفس فرا گرفت. از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندانی یک سگ را دلگرمی و قفس یک بلبل را موسیقی میپندارند ، عشقی فوران نخواهد شد. ما چه میدونیم آدمایی که امروز میبینیم با چه حالی سرپان پس یا مهربون باشیم یا ساکت. خانما لطفا اگه حتما کارم دارید درخواست بدید فقط♡

آخه چرا الان پارسال هم دقیقا وقتی اعتکاف شروع شد منم پریود شدم حالا پارسال زیاد ناراحت نبودم چون گفتم خب من دیر به فکر افتادم ظرفیت پر شد ولی امسال که جور شده بود چرا آخه مطمئنم سال دیگه هم همین میشه و رفتن به اعتکاف همیشه توی دلم میمونه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز