با اجازه
چون هر فیلم زبان انگلیسی یک اکسنت خاص خودشو داره
امریکن ها هم اکسنت مناطق خودشون رو دارن و بیشتر با اصظلاح صحبت میکنن
مثلا جنوب امریکا اکسنتشون با شمال امریکا فرق داره
یا بریتیش با اسکاتلندی و ایرلندی
برای همینه دیر متوجه میشیم
و اینکه اگر خوب کار کنی و دایره لغاتت رو افزایش بدی و اصطلاحات روزمره شونم یاد بگیری نهایتا تا قبل پری ایلتس میتونی قشنگ فیلم هارو با زیر نویس انگلیسی ببینی