2777
2789
عنوان

زبان انگلیسی

107 بازدید | 25 پست

@00hj00  

سلام عزیزم.فرمودی سوالی داشتم بپرسم من چرا اصلا متوجه فیلم های انگلیسی زبان نمیشم.خیلی تند وسریع وپیچیدن برام.چقد باید کلاس برم وتمرین کنم وفیلم ببینم تا رون بشم وواضح فیلم ببینم

با اجازه

چون هر فیلم زبان انگلیسی یک اکسنت خاص خودشو داره

امریکن ها هم اکسنت مناطق خودشون رو دارن و بیشتر با اصظلاح صحبت میکنن 

مثلا جنوب امریکا اکسنتشون با شمال امریکا فرق داره

یا بریتیش با اسکاتلندی و ایرلندی 


برای همینه دیر متوجه میشیم 

و اینکه اگر خوب کار کنی و دایره لغاتت رو افزایش بدی و اصطلاحات روزمره شونم یاد بگیری نهایتا تا قبل پری ایلتس میتونی قشنگ فیلم هارو با زیر نویس انگلیسی ببینی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ۱۰ سال میرم هنو‌فیلمارو واضح نفمیدم انقد‌لجه دارن و تند میگن ولی سر کلاس همچیو میفمم

پس اگه متوجه فیلم واخبار نشیم این اموزش زبان به چه دردمون میخوره.چطور تو کشور خارجی میتونیم زندگی کنیم

خب برای همینه اگه ترمت بالا نیست خیلی توقع نمیشه رفتگفتم تا ایلتس برسی میتونی با زیر نویس انگلیسی مت ...

منظورم اینکه تاایلیس برم وبه سطح بالا برسم بازم هنوز نمی تونم فیلم بدون داشتن زیرنویس ببینم؟

پس اگه متوجه فیلم واخبار نشیم این اموزش زبان به چه دردمون میخوره.چطور تو کشور خارجی میتونیم زندگی کن ...

اتفاقا تو محیط بری خیلی زود یاد میگیری

من همسرم با اروپا از ایران کار کرد

زبانش خیلی ابتدایی بود

بعد دوسال چنان انگلیسی حرف میزد چون مدام با همکارا خارجیش درحال مکالمه کاری بودن ازونا خیلی سریع یاد کرفت و مجبور شد انگلیسی صحبت کنه

منظورم اینکه تاایلیس برم وبه سطح بالا برسم بازم هنوز نمی تونم فیلم بدون داشتن زیرنویس ببینم؟

چرا اگر کنار اکادمیک خوندن یا کتاب اصطلاحات انگلیسی بگیری و هر فیلمی که میبینی حای با زیر نویس فارسی یاد داشت کنی فلان اصطلاح به فارسی میشه این! بعد کم کم راه افتادی میتونی دیگه برای خودت انگلیسی به انگلیسی کار کنی

معناش رو به انگلیسی برای خود ترجمه کنی

اینجوری دانشت خیلی بالاتر میره

ببخشید بی زیر نویس😛

ینی من کلاس های اموزشگاه سفیررو تاسطح c2قشنگ بگذرونم بعدش اموزشگاه کانون زبان رو تموم کنم و به سطح ایلیس برسم دیگه میتونم هر فیلمی با هر لهجه ای رو راحت متوجه بشم؟۱۰سال در نظر گرفتم براش

بعد سعی کن اول فیلم های امریکن رو ببینی اگه سیستم یادگیریت امریکن بوده

فیلمی که دانلثد میکنی توجه کن محصول کدوم‌کشوره

چون یهو تو امریکن بلدی

فیلمی که دانلود میکنی بریتیش هست یا اسکاتلندی ایرلندی استرالیایی....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز