2789
عنوان

اقدام

48 بازدید | 4 پست

خانما ۳ ماهه اقدامم ولی نتیجه ای نداده فعلا بنظرتون چرا حالم بده از دیروز ک پریود شدم همش میگم نکنه مشکلی دارم افففف دعام کنین 

میشه برام ی صلوات بفرسین منم مامان شم؟امشب بی بی چکم مثبت شد و انگار تموم دنیارو گرفتم ب طف امم رضا جااانم دعا کنید ازمایشمم مثبت شه 

3 ماه زیاد نیست که

اخه اطرافیانم همشون ت یک ماه نهایت سه ماه باردار شدن من دیگ کامل استرس گرفتم

میشه برام ی صلوات بفرسین منم مامان شم؟امشب بی بی چکم مثبت شد و انگار تموم دنیارو گرفتم ب طف امم رضا جااانم دعا کنید ازمایشمم مثبت شه 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من هفت ماه اقدامم و خبری نیست هنوز 

حرف اطرافیانم باور نکن 

مثلا من الان اگه بعد هشت ماه باردار شم معلومه که هیچ وقت به کسی واقعیت و نمیگم نیگم اقدام اولم بود

اونام همینن

من هفت ماه اقدامم و خبری نیست هنوز حرف اطرافیانم باور نکن مثلا من الان اگه بعد هشت ماه باردار شم معل ...

راست میگی یکم خیالم راحت شد

میشه برام ی صلوات بفرسین منم مامان شم؟امشب بی بی چکم مثبت شد و انگار تموم دنیارو گرفتم ب طف امم رضا جااانم دعا کنید ازمایشمم مثبت شه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز