daryasorkh مدیر استارتر عضویت: 1396/08/30 تعداد پست: 355 عنوان لنز طبی 94 بازدید | 6 پست سلام.من یه مدت نمیتونم عینک بزنم.مارک لنز طبی خوب چیه؟؟اگ میدونید راهنمایی کنید لطفا. 1396/09/29 | 22:12 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
غزل1 عضویت: 1396/04/28 تعداد پست: 3262 مارکش یادم نیست ولی آلمانی گرفتم عالیه آنچه دلم خواست نه آن میشود،آنچه خدا خواست همان میشود
daryasorkh مدیر استارتر عضویت: 1396/08/30 تعداد پست: 355 مارکش یادم نیست ولی آلمانی گرفتم عالیه قبلش باید چشم پزشکی رفت واسه شماره چشم؟؟یا از رو عینک مشخصه؟
غزل1 عضویت: 1396/04/28 تعداد پست: 3262 قبلش باید چشم پزشکی رفت واسه شماره چشم؟؟یا از رو عینک مشخصه؟ باید بری چشم پزشکی آنچه دلم خواست نه آن میشود،آنچه خدا خواست همان میشود
aramesh2 عضویت: 1396/09/28 تعداد پست: 715 قبلش باید چشم پزشکی رفت واسه شماره چشم؟؟یا از رو عینک مشخصه؟ یا چشم پزشکی یا بینایی سنجیدوتاشونم سفارش می گیرن یک روز همین شخص که در بند تو افتاد... آواره ی آوره ی آواره ی من بود....!
pis_pis73 عضویت: 1396/06/22 تعداد پست: 4912 فقط ماکسیما پســــــــــری دارم شـــــ👑ـاه نداره☺ صورتی داره مـــــ🌙ـاه نداره 😉