قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 عنوان دوستان 53 بازدید | 14 پست با یکی دوتا از دوستام گروه زدیم توی تلگرامیک ماه یبار هی قراره بیرون میزارنچند بار رفتمااما حوصلم نمیگیره ذاعم برماز یورم رومم نمیشه بپیجونم چیکار کنمدوس دارم برم بیرون اما سالی دوبار سه بارنه اینکه هر ماه حوصلم نمیگیره اصلا 1403/10/22 | 22:52 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 عجب 😐😐😐همین شماها هستین میرین..ین تو دوستیا دهنت گالتو ببند😊وقتی هیجی رو نمیدونی
سمیه_1367 عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 چی بگم اخه حرف دلتو..بگو بیشتر نمی رسم بیام لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 حرف دلتو..بگو بیشتر نمی رسم بیام شاغل هستم واقعا متاهلم بچه ندارم اماچون مشکل نازایی داریم داریم میریم سمت ای وی اف ایناحوصلم تمیگیره دگ خیلی جاها برم یکم اوضاع روحیم خوب نیس فکرم درگیره
سمیه_1367 عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 شاغل هستم واقعا متاهلم بچه ندارم اماچون مشکل نازایی داریم داریم میریم سمت ای وی اف ایناحوصلم تمیگیره ... خوب اینم خوبه..بگو دوست دارم در ارتباط باشم فعلا نمی تونماگه دوست داشتی دلایلم بگو لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 خوب اینم خوبه..بگو دوست دارم در ارتباط باشم فعلا نمی تونماگه دوست داشتی دلایلم بگو نه بابا تباید بگم برای چی بگم بهضون بیین خیلی صمیمی نیستیم ک دوران دبستان همکلاس بودیم همو پیدا کردیم چند وقتهمگ اونا خیلی چیزاشون رو میکن ک من برم بگم مشکل نازایی دارم تازه مشکل تازایی جیزی نیست برم بگم بهشون به خانواده خودمم نکفتم جه برسه اونا
سمیه_1367 عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 نه بابا تباید بگم برای چی بگم بهضون بیین خیلی صمیمی نیستیم ک دوران دبستان همکلاس بودیم همو پیدا کردی ... اره نگی بهتره لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
سمیه_1367 عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 نه بابا تباید بگم برای چی بگم بهضون بیین خیلی صمیمی نیستیم ک دوران دبستان همکلاس بودیم همو پیدا کردی ... ان شاءاله بچه سالم و صالح خدا بهت بده لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 ان شاءاله بچه سالم و صالح خدا بهت بده مرسی دعا کن تورخدا برامحتی یکیشون ۱۱ ساله عروسی کرده بچه نداره شاید بچش نمیشه اما یه کلام نمیاد بگهبعد من برم فرتی بگم ک کلا ۵ ماهه اقدامم 🤣سه ساله عروسی کردم من
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 اره نگی بهتره شما جی کتاهلی!دوست و رفیق اینا داری ؟
سمیه_1367 عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 شما جی کتاهلی!دوست و رفیق اینا داری ؟ اره منم متاهلم..نه زیاد..کلا رفتم یه شهر دیگه رابطم با دوستای قبلیم کم شده..اینجا چند تا دوست پیدا کردم ولی در حد سلام و علیک...دوست دارم یکی نزدیک خونون باشه با هم رفت و امد کنیم بچه هامونم سرگرم بشن... لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز