2777
2789
عنوان

مادر شوهر

103 بازدید | 5 پست

سلام من زندگیم با همسرم خیلی خوبه مشکلی که دارم مادر همسرمه 

به بهانه اینکه تو هم مثل دخترمونی تو زندگیم دخالت می‌کنن و گاهی اوقات بهم حرفهای بدی هم زدن 

درحالیکه احترام دخترشونو خیلی دارن 

منم هیچ وقت هیچ چیزی براشون کم نذاشتم از هیچ نظری 

من موقع مریضی ها بهشون سر میزنم و گاهی اوقات هم یک یا دو روز پیششون بودم تا حالشون خوب بشه 

هفته ای دو یا سه بار بهشون زنگ میزنم و به خاطر همسرم جمعه ها هم میریم پیششون 

این در حالیکه موقع زایمان من حتی یکبار هم بهم سر نزدن فقط تلفنی خبر گرفتن و از دخالت هاشون که دیگه بماند 

من واقعا موندم با این بی احترامی ها چکار کنم من همسرم و فرزندم رو خیلی دوست دارم همسرم میگه من دخالت نمیکنم خودتون حلش کنید 

من نمی‌خوام فشاری به همسرم وارد کنم و در این حال نمیدونم باز هم چکار کنم 

پدر همسرم خیلی انسان محترمیه حتی برادر شوهرام و خواهر شوهر بزرگم فقط من مشکلم با مادرشوهرمه 

من یکبار بهشون گفتم من از دستتون ناراحت شدم به خاطر بی احترامی که به من کردین الان خیلی قضیه رو بزرگ کردن فک میکنم من دشمن خونیشونم به همسرم گفتن دیگه حق نداری زنتو بیاری اینجا راستش من هم دلم نمیخواد برم 

ولی نگران همسرم هستم میترسم همسرم تحت تاثیر مادر شوهرم سرد بشه از زندگیمون بگید من چکار کنم 

مخصوصا که سه شنبه روز پدره برم خونشون یا نه ؟ چون همسرم صد در صد پیش پدرم می‌ره برای همین میگم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


و اینکه هیچ وقت بیشتر از احترامی که طرف مقابل بهت میزاره بهش احترام نزار.

وقتی حتی موقع مریضی بهت زنگ هم نمیرنه حق نداری موقع مریضیش بری پیشش.برای خودت ارزش قائل باش.

مقصر خودتی روش زندگیتو عوص کن.

نگران همسرتم نباش اونم چشم و گوش و عقل داره میبینه خودش

یاشاسین آذربایجان💓✌

ظاهرا با مادرشوهرت خوب باش چون رابطه عروس و خونو اده شوهر یه  طرفس توقع احترام نداشته باش ولی احترام بزار بخدا قسم من مادرشوهرا یی رو دیدم بخاطر نفرین عروس عمرشون کوتاه شده و البته برعکسش هم هست هرکدوم بد باشن خدا براشون داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز