مجبور مدیر استارتر عضویت: 1403/07/07 تعداد پست: 17004 عنوان یه مشکل داریم 25 بازدید | 2 پست تولد پسرم هستیه بار خانواده خودم می بریم بیرون یه بار خانواده شوهرهمسرم میگه هزینه اش زیاد میشهمنم شاغلم وقت نمیکنم ناهار و شام بذارمپسرم گریه میکنه باید چکار کنیم🌹🌹🌹🌹🌹 از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست 1403/10/21 | 13:51 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مجبور مدیر استارتر عضویت: 1403/07/07 تعداد پست: 17004 خوب یه تولد تو خونه همه رو هم باهم دعوت کنید متاسفانه به دلیل هایی نمیشه زمان بندیشون جور نیست از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست