2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


احساسم میگه همه براشون مهمه 

خیلی ها دوست دارن از دو جنس داشته باشن و این یه چیز طبیعی هست 

بچه ها هم معمولا هم جنس خودشون رو می‌خوان و پسرا هی سفارش میکنن داداش و دخترا آبجی 😍😍😍 

الهی اول و دوم و سوم سالم باشه و چهارم هر چی شما دوست داری باشه 

شاید هم نظر نباشیم ، ولی هم وطنیم، هم جنسیم، و شاید همدرد پس همدیگر رو با احترام بدرقه کنیم.                                         
منم از خدا دختر میخاستم چون اولیم پسره.ولی فکرکنم پسره امشب قراره بفهمم🥺

ان شاالله هردوتامون دختردارمیشیم اگه سونو رفتی منو ریپ بزن بهم بگو

دختر خوشگلم تو یه هدیه باارزش از یه بانوی گرانقدری  خداروشکر که دارمت♥️

من چندروزدیگه اقدام به امیدخدا یه دخی دارم دلم یه پسیم میخوادکاش میشد

بنظرم هرچی خدا بخاد همون میشه من پسرداشتم دختر دلم میخاس ولی دیشب فهمیدم پسره بازم خداروشکر کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز