2777
2789

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

من شنیدم بیشتر از دوماه چسب بزنی واسه بینی بده راسته؟

ب من گفت ۳ ماه بزن دکترم 

۳ ماه بعدی هم فقط شب تا صبح 

الان ۱ سال و ۷ ماهه جراحی شدم ،ورم دارم دکترم گفت چسب بزن 

همون رستاکوچولوام 🙂اینجام تا واقعیت هارو بگم ،اسم کاربریم هم واسه همینه 🤪

من چسب میزنم ورمش قشنگ‌میخابه نمیزنم‌ورم داره😐

راستی ببخشید عزیزم 

ولی شما انگار حسه ششمی 

میتونی بهم بگی چرا گیر داده بود باهاش حرف بزنم ولی به رفیقم پیم داد گفته بود بهش دیگه به من زنگ نزن اگه زنگ بزنی  تو جمع میرینم بهت فقط تنها بودی بزنگ اگه دلت تنگ شد 

آخه ما داشتین ایسگا میگرفتیمش  رفیقم گفت دلم برات تنگ شده اونم گفت باشه گوشیو بده به من 

عاشقه من یا رفیقم؟

کدوممون بازیچه ایم؟

خواهشن جواب بده بلاتکلیفم

راستی ببخشید عزیزم ولی شما انگار حسه ششمی میتونی بهم بگی چرا گیر داده بود باهاش حرف بزنم ولی به رفیق ...

جفتتون بازیچه این

همون رستاکوچولوام 🙂اینجام تا واقعیت هارو بگم ،اسم کاربریم هم واسه همینه 🤪

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز