2777
2789
کرون داروی سرکوب کننده ایمنیفک کنم قطعی درمان نشه ولی کنترل میشه خودشم دارو رو هر موقع بیماری عود کن ...

کی داره ک میدونی؟ 

یا مث ملکه راه برو یا جوری راه برو ک انگار برات مهم نیس ملکه کیه!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تنها راه درمان نسبی کولیت و کرون به صورتی که فقط مزالازین مصرف کنید اونهم به مرور میتونید تحت نظر پزشک بذارید کنار پروتکل کویمبراست که من خودم که کولیت دارم و استفاده کردم تا 80 درصد در عرض 6 ماه بهبود پیدا کردم و خیلی از غذاها رو مثل قبل میتونم مصرف کنم و تقریباً بغیر از کپسول مزالازین اونم دوز خیلی کم همه داروها رو کنار گذاشتم، کانال تلگرامی پروتکل در تلگرام موجوده و کاملا هم رایگانه و همه توضیحات در قالب فایل و فیلم موجوده، این پروتکل واقعاً مثل معجزه می‌مونه و خیلی حیف که هیچ اطلاع رسانی براش انجام نمیشه.

هیچ چیزی اون چیزی نیست که فکر می‌کنی،نه به اون خوبی نه به اون بدی.
تنها راه درمان نسبی کولیت و کرون به صورتی که فقط مزالازین مصرف کنید اونهم به مرور میتونید تحت نظر پز ...

چنل رو میدی عزیزم 

یا مث ملکه راه برو یا جوری راه برو ک انگار برات مهم نیس ملکه کیه!

چنل رو میدی عزیزم

https://t.me/ibs_ibd_crohn_with_vitamin_D

هر سوالی داشتید بپرسید چون خیلی مهمه که دقیقاً طبق پروتکل جلو برید که نتیجه بگیرید

هیچ چیزی اون چیزی نیست که فکر می‌کنی،نه به اون خوبی نه به اون بدی.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز