2777
2789
عنوان

حس شیشمم

| مشاهده متن کامل بحث + 2038 بازدید | 522 پست
😐😂حس درستسه بنظرمبنظرم فکر می‌کنی دوسش داری وابستشی انگار از رو تنهایی باهاشی

قبلا دوسش داشتم ولی همش اذیت میکنه🤦🏻‍♀️

هی کم کم سردم کرد


بنطرت با احسان وارد رابطه بشم یا نه

کاربر جدید نیستم...   :) 

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

اقا بنظرت مهدی بهتره یا احسان؟ اگه با احسان وارد رابطه بشم کسی نمیفهمه؟

می‌فهمه

با دوتاشون نباش همزمان 

و اینکه رابطه با احسان هم هیچی نیست توش بنظرم😐

کلا تو خالی بودن پوچ بودن تو رابطه هات حس میکنم

پلی حس میکنم اگر بری یا احسان حس پیدا میکنی بهش

ی حس کشش میبینم از سمتت

می‌فهمهبا دوتاشون نباش همزمان و اینکه رابطه با احسان هم هیچی نیست توش بنظرم😐کلا تو خالی بودن پوچ بو ...

😂😂😂

نه همزمان که نمیرم😐😂


اصلا با هیچ کدومشون دیگه نمیخوام😂

کاربر جدید نیستم...   :) 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز