2777
2789

19

من اکثرا با لپتاپ میام سایت ..نمیتونم درست حسابی تایپ کنم فک نکنین خلی چیزیم..بعد اینجا ایموجی هم نمیتونم بزارم ..من فردی مودی هستم ...یه دوره از زندگیم درگیر کراش مراش بودم ..یه دوره رل بودم ...یه دوره میگم ک.. لق همه ی پسرا بیخیال سینگلیو عشقه ..یه دوره میگم ازدواج خوبه ب خاستگارم جواب بله بدم ..پس تاپیکامو نگا کردی شاخ درنیار ک این معلوم نیس رله سینگله عاشقه ..درحال حاضر سینگلم و ایشالا تا ابددددد سینگل میمونمممممم ...من از بز کمترم رل بزنم ..رل زدم بهم بگید بز ..

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نوزدهم دیماه هزار و چهار صد سه فک کنم

زمین شما را در آغوش گرفت اما آسمان هنوز برایتان گریه می کند🖤مادر تو هنوز در بشقاب صبحانه اش نان می گذاری و شب ها پتو را تا زیر چانه خاطره بالا میکشی چه کسی باور می کند فرزندی که باید کوچه ها را نفس می کشید اکنون در عمق زمین به ریشه ها درس ایستادگی می دهد.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز