2777
2789
عنوان

نذر و نیاز

31 بازدید | 2 پست

میدونی همیشه بدم میومد‌ میگفتن بچم رو نذر فلان امام میکنم سالم که به دنیا اومد اسمش رو میذارم فلان 

و یا به جای اینکه اون گوشت رو بدن به فقیر ها میدن به فامیل و تهش این جوریه که چون مال اونا یک گرم بیشتر بود کات فور اور‌ تا نذری سال بعد 🦦

یا پول انداختن تو ضریح‌ که دیگه نگم :/

نه میذارن بقیه به زیارت برسن نه ... بگذریم :)

این روزها عجیب غمگینم !

عجیب غرقم تو هیچ و پوچ !

همه چی برزخه‌ ! نزدیکم‌ به پزشکی اما نه با اطمینان‌ !

نزدیکم به کراشم اما بی هیچ حسی ! 

نه به زیبایی سابقم نه زشت !

فقط میخوام بدم دست کائنات؟خدا؟فرشته ها ؟ نمی دونم

درسم رو ادامه میدم :)

نشدش رو تجربه کردم اما اگه ۴۰ الانم‌ برسه به ۷۰_۸۰ اردیبهشت یا تیر :)

همین رو جبران میکنم و هزینه تحصیل یه کنکوری که میشناسمش‌ ( از تو آشناها) رو میدم 🥲

فقط امسال پزشکی تیپ ۱ یا ۲ رو بده :) یا دارو تیپ ۱ 🥺♥️


https://t.me/lmn0p0_0 

ان شاالله موفق باشید ولی ربطش به گلاهاتون رو متوجه نشدم

داشتم توضیح میدادم‌ که چرا میخوام این کار رو انجام بدم 🥲 وگرنه هر کی هر جور دوست داره

https://t.me/lmn0p0_0 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز