2789
عنوان

دیشب

192 بازدید | 4 پست

حدود یک ساعت گریه کردم فکر می کردم خیلی شدید تر باشه 😅

حدود ۵ برگه نوشتم کامل که چقدر از خودم بدم میاد :) ریز به ریز

از موهام تا سادگی :)

از قدم تا وضعیت تحصیلی :)

همه چی :) تا جایی که دیگه هیچی نبود :)

و فقط به یه نتیجه رسیدم 😅

وقتی من تونستم گند بزنم به آیندم و از خودم بگذرم واسش اون اگه دوسم داشت من دلم رو به آهنگ خوش نمی کردم :)

بیخیال :)

میگذره ! سخت ولی خب :)

کم تر از دو هفته تا خداحافظی 

و من آخر این ماه درصدم رو رو ۵۰ تثبیت میکنم 

بزار از یه جا تنها باخت بدم

https://t.me/lmn0p0_0 

نمیدونم چرا ماها یاد نمیگیریم ی مدت ک با کسی تو رابطه هستیمو بعدش ب هردلیلی اون رابطه تموم میشه ب خودمون اسیب نزنیم اخه مگه ادم قحطیه مگه قراره از یکی ک خوشمون اومد باید بمونه و بسازه با ما

الان گریه کردن داد زدن هرچییییی جز نابودی اعصابت هیچ ارزش دیگه نداره 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم چرا ماها یاد نمیگیریم ی مدت ک با کسی تو رابطه هستیمو بعدش ب هردلیلی اون رابطه تموم میشه ب خو ...

رلم‌ نبود قضیه طولانیه‌ 

چند بار تاپیک زدم پاک کردم‌

گفتنش آسونه 

https://t.me/lmn0p0_0 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اسم و چهره

000kkk | 39 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز