2777
2789

انیس خود شیطانه

از نشانه های روشنفکری در نی نی سایت:۱-نگاه نکردن برنامه های تلویزیون ایران۲-داشتن دین انسانیت۳-کار نکردن در خانه پدرشوهر۴-به من چه به توچه۵-ازدواج نکردن به روش سنتی۶-نیاوردن بچه و نگهداری از سگ و گربه بجای بچه۷-خطاب کردن کسایی که ۱بچه بیشتر دارن با عنوان بی کلاس و بیفکر۸-قبول نداشتن مسائل دینی ولی فتوا دادن به کسایی که کاشت ناخن و مژه دارن که نماز دلی بخون قبوله (تو که اصلا نمیدونی چی به چیه چرا الکی حکم میدی؟ مهم دله چیه؟ پس آداب و احکام چی!!!قانون قانونه...رعایتش همه جا واجب...توی رانندگی یه میلی متربرو رو خط عابر پیاده بزن به یکی دیه داره چون تو قانون رو رعایت نکردی ...تو فوتبال گل میزنن افساید باشه مردوده....حالا رسید به قانون های دین رعایتش میشه الکی و سختگیری!!!!همه هم از دم میشن مجتهد و مبلغ...کسی هم بگه حرفتون اشتباهه میگین مغزتون زنگ زده 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


معلمشه

دقیقا 

بقول خواهرم شیطان با یه کاسه تخمه نشسته از انیس چیزی یاد بگیره

از نشانه های روشنفکری در نی نی سایت:۱-نگاه نکردن برنامه های تلویزیون ایران۲-داشتن دین انسانیت۳-کار نکردن در خانه پدرشوهر۴-به من چه به توچه۵-ازدواج نکردن به روش سنتی۶-نیاوردن بچه و نگهداری از سگ و گربه بجای بچه۷-خطاب کردن کسایی که ۱بچه بیشتر دارن با عنوان بی کلاس و بیفکر۸-قبول نداشتن مسائل دینی ولی فتوا دادن به کسایی که کاشت ناخن و مژه دارن که نماز دلی بخون قبوله (تو که اصلا نمیدونی چی به چیه چرا الکی حکم میدی؟ مهم دله چیه؟ پس آداب و احکام چی!!!قانون قانونه...رعایتش همه جا واجب...توی رانندگی یه میلی متربرو رو خط عابر پیاده بزن به یکی دیه داره چون تو قانون رو رعایت نکردی ...تو فوتبال گل میزنن افساید باشه مردوده....حالا رسید به قانون های دین رعایتش میشه الکی و سختگیری!!!!همه هم از دم میشن مجتهد و مبلغ...کسی هم بگه حرفتون اشتباهه میگین مغزتون زنگ زده 
امشب به بهاره گفت برات میرم پیش دعانویس اون یه چیزایی میده که به خورد پرویز بدی مینا رو ول بکنه

آره ولی فک نکنم بخواد سم بده بهش ..واییی این اول زبون نداشت حرف بزنه الان داره چیکار میکنه..فیلمش داره مسخره میشه همه هم مردن😐

خدایا شکرت🥺💞🌙

آره ولی فک نکنم بخواد سم بده بهش ..واییی این اول زبون نداشت حرف بزنه الان داره چیکار میکنه..فیلمش دا ...

چون شهین اموال رو به اسم پرویز زده باید اول پرویز رو دک کنه واسه همین نقشه قتلش رو کشیده

انیس یکی از واقعی ترین کاراکترهای هست که تا حالا تو سریال های ایرانی دیده شده.. سیر دراماتیک شخصیتش، عقده ها و حسادتاش و خوبی ها و بدی هایی که انجام میده، قابل درکه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز