2777
2789
عنوان

ویروس جدید

175 بازدید | 9 پست

بچه ها این ویروسی هست که جدیدا اومده

ممکنه ریه رو درگیر کنه و خدای نکرده ادم نیاز به بستری پیدا کنه؟

من خیلی استرس دارم

دکتر هم رفتما چند بار

اما الان یهو احساس کردم تنگی نفس گرفتم

اخه اکسیژن خونم خوب بود امروز رفتم بیمارستان گرفتم

کسی بوده بستری شده باشه؟

اگر زرنگ باشین باید بفهمین خیلیا بخاطر استرس تو کرونا مردن. پس دیگه الان باید مراقب باشین فقط ولی بدون استرس. 

  کوچک ترید !    از آن که مرا  زیر و رو کنید !   حتی اگر هرآنچه که دارید، رو کنید!   کوچک ترید از آن که بدانید، من کی ام،  از "کوه ها" نام مرا پرس و جو کنید! .                                                   ای بادهای سرد و مخالف،" منم درخت "! باید که ریشه های مرا جستجو کنید !      ای بادهای سرد و مخالف؛  من ایستاده ام!!   این سینه ام ! که خنجرتان را فرو کنید.! بر من مباد ، تیغ شما زخمی ام کند؛    شاید به خواب ، مرگ مرا آرزو کنید.......

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان وزیر بهداشت زیر نویس کرد ویروس تنفسی از چین وارد ایران شدهتوضیحی درباره نوع مریضی نداد


دقیقا ۵ سال پیش همین جو بود اولش مدام لحظه به لحظه اعلام میکردن وارد نشده وارد نشده بعد یهو گفتن وارد شده و استرس انداختن بجون مردم خیلیا بخاطر همین ترس مردن یکیش همسایه هودمون توهم زد کرونا گرفته سکته کرد مرد. 

از قدیم گفتن عاقل از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه. 

فقط باید مراقب بود . کلا چه ویروس باشه چه نباشه همیشه باید مراقبت کرد تو فصل سرد زمستان. 

  کوچک ترید !    از آن که مرا  زیر و رو کنید !   حتی اگر هرآنچه که دارید، رو کنید!   کوچک ترید از آن که بدانید، من کی ام،  از "کوه ها" نام مرا پرس و جو کنید! .                                                   ای بادهای سرد و مخالف،" منم درخت "! باید که ریشه های مرا جستجو کنید !      ای بادهای سرد و مخالف؛  من ایستاده ام!!   این سینه ام ! که خنجرتان را فرو کنید.! بر من مباد ، تیغ شما زخمی ام کند؛    شاید به خواب ، مرگ مرا آرزو کنید.......
دقیقا ۵ سال پیش همین جو بود اولش مدام لحظه به لحظه اعلام میکردن وارد نشده وارد نشده بعد یهو گفتن وار ...

اره منم میگم باید رعایت کنیم 

ترس فقط سیستم ایمنی رو تضعیف میکنه

دوباره میسازمت💪

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز