2777
2789
عنوان

حس ششمم

| مشاهده متن کامل بحث + 314 بازدید | 61 پست
گل گفتی عالیهچی عالیه عشقمحس م به من چیه بینمون چی میشه

حسش عالیه ولی اتفاق خواصی حسم نمیگه

از یه جایی باید قبول کنی  که بعَی آدما فقط تو //قلبت// می‌مونن. نه تو زندگیت!:)🫠❤️‍🩹 

ممنون... خدا کنه خیلی سالع منتظرم و. سنم بالا... دعا کن زودتر بشم🥺🥲🙏.. خودت هم حاجت روا انشالله

انشالله..ممنونم

از یه جایی باید قبول کنی  که بعَی آدما فقط تو //قلبت// می‌مونن. نه تو زندگیت!:)🫠❤️‍🩹 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تهش چی میشه

حسم کلا بهت خیلی خوبه مثبتی..تهش با تلاشای خودت خوبه..ولی حسم میگه به جایی با ضعف نشون دادنت خرابش میکنی

از یه جایی باید قبول کنی  که بعَی آدما فقط تو //قلبت// می‌مونن. نه تو زندگیت!:)🫠❤️‍🩹 

حسم کلا بهت خیلی خوبه مثبتی..تهش با تلاشای خودت خوبه..ولی حسم میگه به جایی با ضعف نشون دادنت خرابش م ...

به نظرت سزای بدی هایی که در حقم میکنند رو میبینن 

تهش اونا پیروز میشن یا من 

چه غریب ماندی ای دل🖤

به نظرت سزای بدی هایی که در حقم میکنند رو میبینن تهش اونا پیروز میشن یا من

تو..خودا باهاته

از یه جایی باید قبول کنی  که بعَی آدما فقط تو //قلبت// می‌مونن. نه تو زندگیت!:)🫠❤️‍🩹 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز