2777
2789
عنوان

پریودنشدن

111 بازدید | 15 پست

سلام خانوما من ۱ سال و نیمه تو اقدامم. الان ۸ روزه پریودم عقب افتاده بی بی هم زدم منفی بوده تا حالا سابقه نداشته که عقب بندازم به نظرتون از چی میتونه باشه؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگر بی بی منفیه منفیه دیگه من ۱۹ روز عقب انداختم دوتا بی بی منفی پری شدم 

در تاریخ 1404/01/23 بی بی چکم واضح مثبت شد خدایا برای تو دلیم ممنونم🥹 ی صلوات برای سلامتی تو دلیم میفرستید🥹🩵 تو دلی من ۱۴۰۴/۰۹/۱۹ دنیا اومد خدایا شکرت🥹😘 آرامش یعنی نگاه به گذشته و شکر خــدا ، نگاه به آینده و اعتماد به خــدا ️🪐🌱🪐

چکار کردید پریود شدید آمپول زدید؟

نه من اصلا ازآمپول و قرص برای پری استفاده نمیکنم حتی گرمی هم نخوردم فقط ۴ روز بعد پری ۱ بار دمنوش خوردم دیگه نخوردم احتمال دادم نی نی باشه ولی نبود و پری شدم

در تاریخ 1404/01/23 بی بی چکم واضح مثبت شد خدایا برای تو دلیم ممنونم🥹 ی صلوات برای سلامتی تو دلیم میفرستید🥹🩵 تو دلی من ۱۴۰۴/۰۹/۱۹ دنیا اومد خدایا شکرت🥹😘 آرامش یعنی نگاه به گذشته و شکر خــدا ، نگاه به آینده و اعتماد به خــدا ️🪐🌱🪐

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز