2777
2789

میشه پله ای هست‌دیکه

هفته پیش‌ ۷ میلیونیش رو گرفتم

آقا هستم/به یاد مادرم ، فرشته ای زخمی که پر کشید/ خانم های محترم هیچ درخواستی از سوی بنده به هیج خانمی در این سایت داده نمیشه اگر ارسال شد ، اسکرین و گزارش بزنید/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مطمئن هستید ؟؟ برای شما سریعا بعد پرداخت فعال شد؟؟

قبلا ۱۴ روزه بود الان یک هفته ای هست فکر کنم نمیدونن

آقا هستم/به یاد مادرم ، فرشته ای زخمی که پر کشید/ خانم های محترم هیچ درخواستی از سوی بنده به هیج خانمی در این سایت داده نمیشه اگر ارسال شد ، اسکرین و گزارش بزنید/

بلافصله بعدش فعال میشه؟

برای بهضیا اره

بستگی به رفتار مالیتون هم داره

تراکنش ها

آقا هستم/به یاد مادرم ، فرشته ای زخمی که پر کشید/ خانم های محترم هیچ درخواستی از سوی بنده به هیج خانمی در این سایت داده نمیشه اگر ارسال شد ، اسکرین و گزارش بزنید/

یعنی بعد از ۱۴ روز پرداخت کنم یا قبل از ۱۴ روز مهلتش انگار یک ماهس

مهلت باز پرداخت وام یک ماهس اره ولی اگه میخاهین زود به پله ی وام بعدی برسین زود باید پرداختش کنید

آقا هستم/به یاد مادرم ، فرشته ای زخمی که پر کشید/ خانم های محترم هیچ درخواستی از سوی بنده به هیج خانمی در این سایت داده نمیشه اگر ارسال شد ، اسکرین و گزارش بزنید/

اگر فعال نشه میتونم همون لحظه وام ۱ میلیونی رو دوباره بگیرم ؟؟

خب چرا برید پله ای قبل ؟

صبر کنید تا فعال بشه

آقا هستم/به یاد مادرم ، فرشته ای زخمی که پر کشید/ خانم های محترم هیچ درخواستی از سوی بنده به هیج خانمی در این سایت داده نمیشه اگر ارسال شد ، اسکرین و گزارش بزنید/

اخه نیاز دارم بهش

خب مشکلی نیست پس

بهتون میده

آقا هستم/به یاد مادرم ، فرشته ای زخمی که پر کشید/ خانم های محترم هیچ درخواستی از سوی بنده به هیج خانمی در این سایت داده نمیشه اگر ارسال شد ، اسکرین و گزارش بزنید/

سلام میشه راهنمایی کنی منم الان یک تومنی رو گرفتم وزدن پرداخت چندمرحله ای واولین مرحله روهمین الان ازحسابم کم کرد ...درسته؟

برلی پرداخت بعدیش کی باید پرداخت کنم مهلتشتاکی هست؟

اینکه گفتین تسویه کنیم سریع نریم مرحله بعدیعنی دوملیونی ...؟

🌼
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز