2777
2789
عنوان

شیرازیا فقط

169 بازدید | 13 پست

سلام میخواستم یه سوال ازتون بپرسم دیده شما درمورد کوردها چیه؟ ووصلت باهاشون؟یکی از دوستان شیرازی اینجا گفتن شیرازیا چشم دیدنه کوردها رو ندارن.اگه با دلیل بگید ممنون میشم دوستان که چرا اینطوره؟

براسلامتی همه ی ادم ها یک صلوات میفرستین؟؟

من شیرازیم و اسمم کردیه 😊با این که اصلا باهاشون آشنایی ندارم ،ازشون خوشم میاد ...دیدم مثبته

دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست
من شیرازیم و اسمم کردیه 😊با این که اصلا باهاشون آشنایی ندارم ،ازشون خوشم میاد ...دیدم مثبته


    منم شنیده بودم شیرازیا خیلی خونگرمن اون دوست شیرازی اینجا گفت که با کوردا بد هستن شیرازیا خیلی تعجب کردم گفتم ببینم دلیله خاصی ایا داره؟

براسلامتی همه ی ادم ها یک صلوات میفرستین؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من شیرازیم من اصلا ندیدم که هیچ مشکلی با کوردها داشته باشن خوششون هم میاد ازشون


واقعا ممنون از قوت قلب که دادین  

براسلامتی همه ی ادم ها یک صلوات میفرستین؟؟

منم شیرازیم .تا الان چنین چیزی نشنیدم که شیرازیا از کورد ها خوششون نیاد .

با توام ....ای رفته از دست 😔 هر کجا باشم غمت هست 😢کاش روز رفتن تو ..گریه چشمم را نمیبست 😭رفتی و دلتنگی ام در خانه تنها ماند بغض در وا شد تو رفتی و غصه  اینجا ماند 😞
منم شیرازیم .تا الان چنین چیزی نشنیدم که شیرازیا از کورد ها خوششون نیاد .


    خداروشکر من خودم شیرازیا رو خیلی دوست دارم

براسلامتی همه ی ادم ها یک صلوات میفرستین؟؟
   خداروشکر من خودم شیرازیا رو خیلی دوست دارم

ممنون عزیز دلم 😘😘😘😘

با توام ....ای رفته از دست 😔 هر کجا باشم غمت هست 😢کاش روز رفتن تو ..گریه چشمم را نمیبست 😭رفتی و دلتنگی ام در خانه تنها ماند بغض در وا شد تو رفتی و غصه  اینجا ماند 😞
منم شیرازی هستم،، تا حالا ندیدم ونشنیدم که کسی از کردها بد بگه وبدشون بیاد،،، تازه شوهرم کرمانشاه سر ...



    خوبه امیدوار شدم چون شاید با شیرازی ازدواج کنم یکم ترسیدم با حرف اون عزیزه شیرازی که گفتن خوششون نمیاد از کوردا

براسلامتی همه ی ادم ها یک صلوات میفرستین؟؟
من شیرازی هستموعروس کرد داریم.هیچ مشکلی هم نیست.تا ناحالا نشنیدم که شیرازیا مشکل دارن


ممنونم خیالمو راحت کردین  

براسلامتی همه ی ادم ها یک صلوات میفرستین؟؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز