سلام میخواستم یه سوال ازتون بپرسم دیده شما درمورد کوردها چیه؟ ووصلت باهاشون؟یکی از دوستان شیرازی اینجا گفتن شیرازیا چشم دیدنه کوردها رو ندارن.اگه با دلیل بگید ممنون میشم دوستان که چرا اینطوره؟
من شیرازیم و اسمم کردیه 😊با این که اصلا باهاشون آشنایی ندارم ،ازشون خوشم میاد ...دیدم مثبته
دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
منم شیرازیم .تا الان چنین چیزی نشنیدم که شیرازیا از کورد ها خوششون نیاد .
با توام ....ای رفته از دست 😔 هر کجا باشم غمت هست 😢کاش روز رفتن تو ..گریه چشمم را نمیبست 😭رفتی و دلتنگی ام در خانه تنها ماند بغض در وا شد تو رفتی و غصه اینجا ماند 😞
با توام ....ای رفته از دست 😔 هر کجا باشم غمت هست 😢کاش روز رفتن تو ..گریه چشمم را نمیبست 😭رفتی و دلتنگی ام در خانه تنها ماند بغض در وا شد تو رفتی و غصه اینجا ماند 😞