2777
2789
عنوان

درد و عفونت

38 بازدید | 3 پست

راستش من از وقتی ازدواج کردم زیاد اقدام به بارداری نداشتم ولی یک سالی هست بچه میخایم  الآنم بخاطر اون درده اقدام زیادی نداشتم  چند وقتی همش موقع دخول درد داشتم تا اینکه رفتم دکتر این دکتری رفتم معرکه بود بعد از اینکه معاینه کرد گفت زخم داری موقع معاینه هم آنقدر درد داشتم که مردم از سر درد حالا خواهرم یه ترسی انداخت تو جونم می‌گفت نکنه بخاطر اینکه خودت رو منقبض کردی زخم شده وقتی اون وسیله معاینه رو کرده توش باورتون نمیشه مردم از درد ...

وقتیکه اون وسیله رم در آورد آغشته به خون بود هیچوقت تجربه شو نداشتم 

از یه طرف کلی دارو نوشته میگه اگر خوب نشد باید بیای عمل فریز کردن انجام بدی

این فریز کردن چیه اسمش انگلیسی اشم گفت من یادم نیست یه چیزی بود اولش سی بود 

چه کنم به نظرتون خوب میشه دردم عفونته رفع بشه؟ کسی تجربه شو داره ؟ تروخدا کمک کنید نمی‌دونم چرا چند وقته هر تایپیک می‌زارم هیچ کس جواب نمیده 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز