2777
2789
عنوان

چرا ادمین های

62 بازدید | 8 پست

آقای فراهانی اینقدر بی ادبن؟!!!😐😊

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

خودشم نمیشناسم چه برسه ادمینش

اگه داری اینو میخونی؛ میخوام بهت بگم که هیچوقت نباید امیدت و از دست بدی، توی لحظه ای که فکر میکنی به تهش رسیدی و دیگه نمیتونی ادامه بدی خدا برات یه معجزه میفرسته🌱 پس لطفا ادامه بده... چون تو قطعا میتونی به خواسته هات برسی به قول الهه ی قمشه ای: «آرزو دلیل بر استعداده؛ اگه استعدادشو نداشتی یا قرار بود بهش نرسی خدا هیچوقت تو سرت نمیداختش🦋»اینو یاد بگیر که تو با توهین نمیتونی اعتقاد کسی رو عوض کنی پس احترام خودت رو نگه دار😇

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چون خدشم بی ادبه😐😂

عجب😐😑

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

خودشم نمیشناسم چه برسه ادمینش

دبیر شیمیه

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

من که تجربی نیستم ولی خود اساتید هم دست کمی ندارن واقعا...مدام فحش و بی ادبی و داد و بیداد فقط به اسم اموزش...فقط برای اینکه بتونن با نسل جدید ارتباط بگیرن یا وایرال بشن یا ویوشون بره بالا و پکیج هاشون فروش بره

نمونه اش واعظی...

نظرمو مینویسم و میرم.معمولا ریپلای نمیخونم.

من که تجربی نیستم ولی خود اساتید هم دست کمی ندارن واقعا...مدام فحش و بی ادبی و داد و بیداد فقط به اس ...

اره واقعا یه سریاشون که کارشون فقط اینه از همین طریق دانش اموز جذب کنن در صورتی که در حد ۰ هم بلد نیستن

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

اره واقعا یه سریاشون که کارشون فقط اینه از همین طریق دانش اموز جذب کنن در صورتی که در حد ۰ هم بلد نی ...

من بخاطر همین موضوع بیخیالشون شدم

حتی اگر علمشون ۱۰/۱۰ بود بازم تدریسشونو نگاه نمیکردم

علم حرمت داره ادم سرسام میگیره از دادوبیدادای الکیشون

اقای خاکسار واسه اقتصاد انقدر شریف و قشنگ صحبت میکنه شوخیاشم به جا و کوتاهه

نظرمو مینویسم و میرم.معمولا ریپلای نمیخونم.

من بخاطر همین موضوع بیخیالشون شدمحتی اگر علمشون ۱۰/۱۰ بود بازم تدریسشونو نگاه نمیکردمعلم حرمت داره ا ...

اره بعضیاشون اصلا ارزش دیدن ندارن 

چون توهین به همه میکنن

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز