گاوو مدیر استارتر عضویت: 1400/02/08 تعداد پست: 11443 عنوان پنیک خواب 30 بازدید | 1 پست فک کنم دارمش با توجه به تاپیک قبلیمدرمان داره؟؟همش کابوس میبینم با ترس بیدار میشم حس میکنم به سختی نفس میکشم تپش قلب و مسخ روهم حینش تجربه میکنم ببینید چقدر پریشان بودم واقعا حالم بد بود چون فکر کردم دارم میمیرم انگار خواب نبودم و ازینجور فکرا.. 1403/10/16 | 16:18 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب