2777
2789
عنوان

پنیک خواب

30 بازدید | 1 پست

فک کنم دارمش با توجه به تاپیک قبلیم

درمان داره؟؟

همش کابوس میبینم با ترس بیدار میشم حس میکنم به سختی نفس میکشم تپش قلب و مسخ روهم حینش تجربه میکنم ببینید چقدر پریشان بودم واقعا حالم بد بود چون فکر کردم دارم میمیرم انگار خواب نبودم و ازینجور فکرا..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز