2777
2789
عنوان

کاش بمیرم

222 بازدید | 22 پست

هنوز هم دوسش دارم

باورم نمیشه دو هفته فقط مونده :)

و من هنوز دوسش دارم

قلبم درد میکنه ... 

هی میام بهش فکر نکنم باز یه نشونه میاد 

امروز رفتم چنلش رو چک کردم :)

گس وات؟

یکی از آهنگای عاشقانه‌ ای که گذاشته بودم رو سه چهار روز بعد گذاشته بود تو چنلش 

کاش حداقل آهنگ و ایموجی که واست گذاشته‌ بودم 

رو برای یکی دیگه نمیذاشتی :)💔


کاش می فهمیدم واقعا اون دختر رلشه یا نه ؟(:

این جوری خیلی سریع تر دل میکندم‌ :)

https://t.me/lmn0p0_0 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم ولش کن...

اخه همچین ادمی لایق این همه زجر و ناراحتی تو هست؟؟

قربونت برم تو لیاقتت بیشتر از این حرفاست...

رهاش کن بره

عاشق نویسندگی و کتاب. حامی حقوق حیوانات. شطرنج و شنا و آشپزی رو هم خیلی دوست دارم. کاربریم دست دو نفره یکی خودم یکی خدا پس همه حرف هام رو خودم گردن می گیرم😂 به شدت معتقدم به اینکه انسان هایی که محترم نیستن و فقط توهین می کنن لایق جواب نیستن و جنگ قومیتی مسخره ترین جنگ بین بشره... دوستدار همه تونم! حتی اونایی که دوستدارم نیستن. نامه ای از جانب یه دختر نویسنده برای خدا: خدایا... یعنی می شه یه روزی بایستم و رو به آسمون قشنگت فریاد بزنم شکرت؟ شکرت که ناله های دلم رو بی جواب نذاشتی؟ اصلا بی خیال دورت بگردم... بی خیال ناله های قلب کوچیکم.. همینطور بی دلیل شکرت! شکر وجودت... دوستت دارم خدای مهربون من...

عزیزم ولش کن لیاقتتو نداره من پارسال همین موقع کات کردم اولین رابطم بود چقدددددر عاشقش بودم چقدر بامن بیرحم بود به بدترین شکل ممکن خوردم کردم 

و گس وات؟ بعد یکسال بهم پیام داده بود متاسفه 

من فراموشش کرده بودم و پیشرفت کردم 

و به همون شکل خوردش کردم ☺️

عزیزم ولش کن...اخه همچین ادمی لایق این همه زجر و ناراحتی تو هست؟؟قربونت برم تو لیاقتت بیشتر از این ح ...

میخوام

دو ماهه فقط این جا گفتم 

ولی نمیتونم

https://t.me/lmn0p0_0 

خوبه که پیشرفت کردی

نمیدونی اون دوران چقدر سخت بود چقدر دلم میخواست بمیرم لیاقت یک قطره اشکمو نداشت چهار ماه طول کشید که فراموشش کنم و وارد یه رابطه جدید شدم که هزار برابر ازون بهتر بود 

سه ماه

عه ما ام سه ماه باهم بودیم اولین رلبطمم بود ولی اون با اینکه اینارو میدونست و میدونست عاشقشم گف تو ت این رابطه اذیت میشی و گذاشت و رفت

دیروز بهش پیام دادم ی دختره واسم ویس گرفته بود ک چیکار دارید

بنظرت امکان داره برا منم برگرده؟

کاربری دست ۳ تا دوسته:)

تاپیک قبلیت قفل بود

میخوای گریه کنی یه سر به اینستام بزن اشکت درمیاد خخخخ آدرسش توی بیو هست

پس من چی بگم که دوست دخترم که مثل بچم دوستش داشتم بعد 4 سال ولم کرد و چند روز پیش فهمیدم عقد رسمی کرده

منم خیلی گریه کردم.اون داشت با پسره خوش میگذروند

دنیا همینه.با خودت لج نکن.فقط عمرتو هدر میدی و یه روزی حسرت میخوری کاش زودتر به فکر خودت بودی

پسر خوبیم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز