2777
2789
عنوان

باردارم

274 بازدید | 22 پست

با ۱۴ سال خدا بهم بچه داده هفته پیش که ویزیت بودم دکترم گفت فشارت بالاس 12بود از اون روز استرس گرفتم هر دفعه چک میکنه ۱۳ ۱۴ میشه بهش زنگ میزنم میگه اشکالی نداره خیلی نگرانم نمیزاره قرص بخورم ۱۵ هفته 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۴۰ تا ناد علی بخون براش هیچی نمیشه توکل بخدا😍💛

بخدا هر روز یه جز قران زیارت عاشورا میخونم اما خیلی نگرانم همه دعوام میکنن اما خوب دست خودم نیست فشار تو بارداری خیلی خطرناکه

روش حساس شدی آدم رو هرچی حساس بشه بدتر میشه مراقبت کن ولی نه اینکه دیگه هر لحظه بگیری

نمکم کلا حذف کردم خوردنی‌های که میخورم هم همه مناسب فشار خونه اما اصلا پایین نمیاد

سقط که نمیشه اما تو رشدش تاثیر داره وسلامتیش

عزیزم میدونم من خودم زیاد بیمارستان بستری بودم بهت استرس ندم خیلی خانومها با فشار بالا میاوردن سریع بچه شونو درمیاوردن تا جون مادرو نجات بدن فشار برای جون مادر خطره نه بچه وقتی فشاربره بالا دکترها بچه رو درمیارن و دوراز جون هزار دوراز جون بچه تون تو هفته های پایین زنده نمیمونن به خودت استرس نده مواظبت بکن سوره حجرات معجزه میکنه همه قرآن خوبه ونوره اما این سوره مناسب سلامت جنین

نظرشمام محترمه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز