2777
2789
عنوان

رفتن یهویی

72 بازدید | 7 پست

بچه ها چه جوری میشه یه نفر یهویی بره بعد یه سال که لحظات خوبی رو باهم داشتین.... جوری یادت نکنه که انگار از اول نبودی.... شایدم حسم یه طرفه بوده وگرنه بعد دوماه و یک هفته.....💔

الکی منتظر نمونم نه! فک کنم همه چی تموم شد....

فقط یه جمله بت میگم همیشه یادت باشه.....نه حسرت بخور...نه حرص بخور...نه گریه کن...نه قهر کن...تو فقط باید ب ادما فرصت بدی...فرصت برای انتخاب اینکه برن..یا تو زندگیت بمونن..ب کسی ام ک تازه رفته فرصت بده..یا برمیگرده...یا واس همیشه از زندگیت میره...ناراحت نباش..من تا تهشو رفتم..هیچی نیس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من با آقایی ۳۷ ساله حدود ۳ ماه توی رابطه ازدواجی سنتی بودم خیلی همه چی خوب و مثبت بود یهو زنگ زد گفت نمیخام ادامه بدم در کمال ناباوری!!!

همیشه من خودم جواب منفی میدادم و اگر هم قرار بود کسی جواب منفی بده من بودم چون شرایطش خیلی خوب نبود اما یهو توی اوج رابطمون رفت و البته من خیلی غصه میخورم خیلی

من با آقایی ۳۷ ساله حدود ۳ ماه توی رابطه ازدواجی سنتی بودم خیلی همه چی خوب و مثبت بود یهو زنگ زد گفت ...

واسه من ۳۵ سالشه انگار تو اون سن دیگه مردا احساس ندارن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز