2789
عنوان

سرکلاژ کردن

27 بازدید | 0 پست

من هفته ۱۳ هستم،ازمایش غربالگری که نتیجش اومد بعدش گفت دکتر سونو واژینال انجام بده،تا ببینیم بعدش شاید سرکلاژ بشی

خیلی استرس دارم هم مقدار nt  من ۲/۱۴شد از اون طرف هم طول سرویکس کوتاهه،نتیجه آزمایش سلفری هم ۱۴ روز دیگه میاد

خیلی هنگم بخدا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز