2777
2789
عنوان

تولدم

43 بازدید | 8 پست

امسال تولد۱۸سالگیم میگیرم مهم نیست چهار روز به کنکور مونده اما کی دعوت کنم مامانم کار داره و نمیتونه شام بذاره خانواده ها کنسل هستن همکلاسیمم کنکور هس نمیان با کی بگیرم چکار کنم میمونه تو دلم اخه قرار بود خاص باشه

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

خب چرا نمیزاری روز بعد کنکور جشن بگیری و حسابی عشق کنی؟؟؟

اخه دو روزبعد امتحان میان ترم مدرسه هس

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باز اون بهتره بنظرم بزار بعد کنکور میانترم ارزشش از کنکور کمتره ها حواست باشه

کسی نمیاد تولد بگیرم

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

باز اون بهتره بنظرم بزار بعد کنکور میانترم ارزشش از کنکور کمتره ها حواست باشه

علاوه بر اون یه کیک بریدن چقدر طول می کشه اما دوست داشتم تنها نباشم 😢 

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

کاش بودم کنارت قشنگم غصه نخور سال بعد که دانشجو شدی با هم دانشگاهیات تولد میگیری😉😍

امیدارم

ممنون ازشما 🌹 

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز