2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم مثبت شد دوبار ولی پری شدم بازم کوتاه نیومدم رفتم آز دادم منفی بود

خدااااجونم ممنونم بابت هدیه کوچولوت،خدایاااا شکرت منم بعداز ۷سال مامان شدم،دعا‌کنید برام همه چی خوب پیش بره،امام حسین ممنونم که رومو گرفتی😇توروز اربعین تستم مثبت شد😍یه صلوات واسه منتظرا....چقد زود رفتین عشقای من....کاش منم برده بودین....آخه چراااااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭
نه فکر کنم اسمش سرتین بود اگه اشتباه نکرده باشم

میخوای خیالت راحت شه برو یه آز خون بده ولی اگه خون ریزیت در حدیه که یه نوار کامل رو پوشش بده یعنی کامل باز شدی و دیواره ریزش کرده

یه همسر پر انرژی.مادر.کارمند.دانشجو.سعی میکنم برای اطرافیانم مفید باشم❤️ Play for Respect+

بله برای منم اتفاق افتاد امسال دو بار .بیبیم مثبت شد ، ولی یه بار با فاصله چند ساعت بعد از مثبت شدن بی بی پریود شدم ، دفعه بعدم بعد از چهار روز تاخیر و مثبت شدن بی بی.

  💗الهی و ربی من لی غیرک💗

به این اتفاق میگن بارداری شیمیایی ، یعنی لقاح اسپرم و تخمک انجام میشه و سطح HCG میره بالا توی خون ولی به دلیل ضعیف بودن نطفه ،لانه گزینی انجام نمیشه و دفع میشه و سطح هورمون افت میکنه و پریود اتفاق می افته .

  💗الهی و ربی من لی غیرک💗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز