ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9711 عنوان سالن 49 بازدید | 11 پست رفتم مصاحبه برا منشی سالن بهم گفتن وظایفش اینه ک چای بیاری طی بکشی مگ اینا جز وظایفشه؟ 1403/10/12 | 16:18 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mino_minooo عضویت: 1403/07/26 تعداد پست: 2058 ینی قبول کنم؟ اگر لازمی و میخوای آره چمیدونم! خیلیا منشی میشن
ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9711 اگر لازمی و میخوای آره چمیدونم! خیلیا منشی میشن لازمم هست ولی خب فکر کن طرف بشینه من برم زیرپاشو طی بکشم یجوریه برام
ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9711 دیگه اینا ار وظایف منشی هست اره ولی بدم میاد برم زیرپاشونو طی بکشم
mino_minooo عضویت: 1403/07/26 تعداد پست: 2058 لازمم هست ولی خب فکر کن طرف بشینه من برم زیرپاشو طی بکشم یجوریه برام درسته، ولی اگر خیلی لازمی که خب مجبوری بری