2777
2789
عنوان

مشاورم

155 بازدید | 12 پست

اول آذر یه نگاه چپکی بهم کرد و گفت چی بگم وضعیتت بد نیست :)

اون موقع ذهنم درگیر پسره بود جوری که آخر آذر مریض شدم و ... ! از ۵۰ نفر دوازدهم رتبه ام تو دو آزمون شد ۲۳ و ۳۷ :)

دیروز که آزمون گرفت شدم ۷ :)

میگه فکر نمی کردم این قدر پیشرفت کنی :)

منم همین طور آقای مشاور !

آذر روزی ۳_۴ ساعت میخوابیدم و از خستگی حتی غذا نمیخوردم :)

الان روزی ۱۰ ساعت درس رو دارم :) ۳۰۰_۳۴۰ تست ثابته :) آرامش روان دارم :)

نه پسره رو چک میکنم :) نه نگرانم که وا مصیبتا اگه پزشکی دارقوز آباد قبول بشم چی :)

سپردم به خودش !

دیشب ساعت‌ 12.02 واسم یه آهنگ فرستاد با این محتوی " زندگی با معشوق برای همیشه" و به این دلیل که چون خواننده مورد علاقمون‌ یکیه‌ !

هنوز هم دخترک بیچاره درونم وجود داره و میگه هی تو رو میگه رفیق

اما بُرد با عاقل درونم بود که تشکر کرد و موزیک رو سیو نکرد :)

خلاصه فعلا وضعیت نرمال و به اصطلاح سفیده

میمونه‌ این گوشی که تا جمعه‌ تکلیفش روشن میشه🤡

https://t.me/lmn0p0_0 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

و هر دو حس قشنگی بود برای من 🙂🩶

واقعا عمیقا به این باور رسیدی ؟

رفتن همیشه اختیاری نیست ،بعضی وقتا آدم مجبوره 💔             نمیدانی چه درد بدی است ،،پیر شدن در خم کوچه های انتظااار🥀

به کدوم باور؟ اینکه زیبا بود ؟ آره :)

اره اینکه اون شکست زیبا بود 

منم الان حال روحی بدی دارم نمیتونم فراموش کنم ه

رفتن همیشه اختیاری نیست ،بعضی وقتا آدم مجبوره 💔             نمیدانی چه درد بدی است ،،پیر شدن در خم کوچه های انتظااار🥀

اره اینکه اون شکست زیبا بود منم الان حال روحی بدی دارم نمیتونم فراموش کنم ه

آره زیبا بود من خیلی حالم بد شد جوری که از درون داشتم آتیش می گرفتم و دست و پاهام یخ بود :/

ولی خب برای اولین بار تجربه کردم

ارزشش رو داره که وقتی صداش رو میشنوی وقتی اسمت رو صدا میزنه و ....  ته دلت یه چی تکون بخوره :) حالا تهش رسیدن باشه که چه بهتر :) 

ته اون شکست دیگه حتی ازش متنفر هم نیستی

https://t.me/lmn0p0_0 

آره زیبا بود من خیلی حالم بد شد جوری که از درون داشتم آتیش می گرفتم و دست و پاهام یخ بود :/ولی خب بر ...

خدا رو شکر خوشحالم که الان حالت خوبه 💚

من دلم به شدت تنگ شده میخوام بهش زنگ بزنم فقط صداشو بشنوم همین برام کافیه🥺 

رفتن همیشه اختیاری نیست ،بعضی وقتا آدم مجبوره 💔             نمیدانی چه درد بدی است ،،پیر شدن در خم کوچه های انتظااار🥀

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز