دوستم تا شیش ماه پیش توی ی شهر بودیم باهم بعدش چندماهی هست که رفته شهردیگه.. الان بعد از چندماه اومده سربزنه و باز فردا بره.. الان خیلی ناراحتم ک چرا مثل قبل توی یه شهر نیستیم... حالم گرفتس البته میگه چندماه دیگه خدابخواد میاد دوباره.. چکار کنم ناراحت نباشم شما چ راهی پیشنهاد دارین