2789
عنوان

دیدن رفیق

37 بازدید | 3 پست

دوستم تا شیش ماه پیش توی ی شهر بودیم باهم بعدش چندماهی هست که رفته شهردیگه.. الان بعد از چندماه اومده سربزنه و باز فردا بره.. الان خیلی ناراحتم ک چرا مثل قبل توی یه شهر نیستیم... حالم گرفتس البته میگه چندماه دیگه خدابخواد میاد دوباره.. چکار کنم ناراحت نباشم

چیکار کنم ک ناراحت نباشم دیگه چه صیغه ای؟

بالاخره آدم تو زندپیش براش ناراحتی پیش میاد تازه تو  ک اتفاق خاصی برات نیفتاده فقط دلتنگیه

بعضی از کاربرای اینجا ک دارن ته ناراحتی ا خون ب دلی رو تجربه میکنن دور از جون شما از داغ عزیز بگیر تا ترک کردن بچه هااشون و ...

هرچیـ  دوستـ دارمـ یا گرونهـ یا گناهـــــ ...(بختیاریوم💪)

چیکار کنم ک ناراحت نباشم دیگه چه صیغه ای؟بالاخره آدم تو زندپیش براش ناراحتی پیش میاد تازه تو ک اتفا ...

اولا ک دوست عزیزممنون ازت دوما منم تو زندگیم خیلی سختی کشیدم قرار نیس همشونو بگم اینم ی تاپیک از دلتنگی بود 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اولا ک دوست عزیزممنون ازت دوما منم تو زندگیم خیلی سختی کشیدم قرار نیس همشونو بگم اینم ی تاپیک از دلت ...

معذرت میخام امیدوارم مشکلاتتون حل بشه و دلتنگی تون رفع بشه.

اخه ییدم راهکار خواستین میخاستم بگم دلتنگی راهکار نداره

هرچیـ  دوستـ دارمـ یا گرونهـ یا گناهـــــ ...(بختیاریوم💪)

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792