چیکار کنم ک ناراحت نباشم دیگه چه صیغه ای؟
بالاخره آدم تو زندپیش براش ناراحتی پیش میاد تازه تو ک اتفاق خاصی برات نیفتاده فقط دلتنگیه
بعضی از کاربرای اینجا ک دارن ته ناراحتی ا خون ب دلی رو تجربه میکنن دور از جون شما از داغ عزیز بگیر تا ترک کردن بچه هااشون و ...