2777
2789
عنوان

حضور خدا

79 بازدید | 11 پست

سلام رفقا خوبین 

تا حالا شده تو موقعیتی حضور خدا رو احساس کنید؟

یا با خدا حرف بزنید براتون نشونه بفرسته؟؟؟



میشه دعا کنید منم دوباره مادربشم بچه سالم و صالح ان شالله 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی دوست دارم عمیقا خدا رو حس کنم

باهاش حرف بزن درد و دل کن هر حرفیی که تو ذهنت بگو انگار داری با دوستت حرف میزنی بدور از فلسفه وادبی حرف زدن خیلی راحت بعد یه مدت کوتاه نور خدا وجودتو میگیره

میشه دعا کنید منم دوباره مادربشم بچه سالم و صالح ان شالله 

تعریف میکنی برامون

جدید ترینش اینه وقتایی که دخترم که نوزاد نه ماه است یه چیزی میخوره میره تو گلوش خدا کمکمون می کنه و مخافظشه و نجات پیدا می کنه این یعنی خدا هست

یا بعضی نصفه شبا یه خس معنوی خاصی دارم میفهمم خودم


حضور خدا را خیلی جاها حس کردم قشنگ حس میکنم نگاهم میکنه و همون لحظه آروم میشم خیلی جاها بهترین راه ه ...

چقدرررر شیرینه من خیلی پیش امده اتفاقی افتاده دلهره گرفتم یهو یه نشونه امده و تو ذهنم تکرار شده خدا بود 

میشه دعا کنید منم دوباره مادربشم بچه سالم و صالح ان شالله 

جدید ترینش اینه وقتایی که دخترم که نوزاد نه ماه است یه چیزی میخوره میره تو گلوش خدا کمکمون می کنه و ...

خدا حفظش کنه  وااقعا خدا مواظب بچهاس منم خیلی پیش امده یهو نصف شب بیدار شدم بدون هیچ پیش زمینه ای با خودم گفتم ببینم دخترم حالش خوبه یهو دیدم تب داره اینجور وقتا خدا ادم و بیدار میکنه 

میشه دعا کنید منم دوباره مادربشم بچه سالم و صالح ان شالله 

خدا حفظش کنه وااقعا خدا مواظب بچهاس منم خیلی پیش امده یهو نصف شب بیدار شدم بدون هیچ پیش زمینه ای با ...

آره منم شده تا حالا خیلی عجیب بود برام

نصف شب یهو پا شدم دیدم دخترم رو تخت چهار دست و پا کرده یه ذره تا پایین تخت فاصله داره

آره منم شده تا حالا خیلی عجیب بود برامنصف شب یهو پا شدم دیدم دخترم رو تخت چهار دست و پا کرده یه ذره ...

دقیقااا میگی خوب شد بیدار شدمممم  خدا و فرشته ها خیلی مواظب بچها هستن

میشه دعا کنید منم دوباره مادربشم بچه سالم و صالح ان شالله 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

جام جهانی

urr | 4 دقیقه پیش

پریود نشدمم

mahy315 | 5 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز