2777
2789
عنوان

راهنمایی

42 بازدید | 1 پست

سلام بچه ها 

نمی‌دونم چطور شروع کنم ولی خب در مورد رفتارامه

خیلی حساسیت نشون میدم به همه چی(دقیق بودن چیزایی که میسازم یا مثلا حرف و کارای بقیه) نمی‌دونم باید چیکار کنم و از رفتارام مثل بابامه و اینو دوست ندارم

همه چی برام مسخره شده ، حوصله خانواده‌م رو ندارم 

مثلا کوچکترین بحثی پیش میاد خیلی عصبی میشم و دوست دارم حرصمو سر یکی خالی کنم یا بزنم یکیو😐☹️ولی کنترل میکنم ولی بازم در اخر همشون به نوعی بدتر میزنن بیرون 

نمی‌دونم چمهه

البته شایدم چون تو سن بلوغم ولی خب نمی‌دونم بازم

کمک

از الانم به این فکر میکنم رفتارام چطور باشه در آینده که مثلا اگه کسی زنم شد چه رفتاری داشته باشمو اینا و...

بخاطر بلوغه

ولی بی زحمت خودتو برای خشم و اینا کنترل کن

اینجا نی نی سایته، اینجا بعضیا خرج روزانه شون، درامد ماهیانه خیلیامونه. اینجا حرف از بی عدالتی و ظلم علیه زنانه. اینجا نظرکرده زیاد داریم، اونایی که موکل دارن، حس ششم دارن، اونایی که خواب زیاد میبینن ولی نمیگن شب قبلش شام چی خوردن. اینجا نی نی سایته، جایی که از تنهایی بهش پناه میبریم، با هم حرف میزنیم، جر و بحث میکنیم، خیلیا اینجا زندگی میکنن، هویت دارن، دوستاشون اینجان. همه نوع ادمی هم اینجاست، کنکوری و غیر کنکوری و مجرد و متاهل و باردار و زائو و در شرف طلاق و طلاق گرفته و فیک و اصل و اصیل و فقیر و غنی. 🫂 ولی با هم مهربون باشیم ، چون شاید در دنیای واقعی، همه مان به همان چند کلمه ارامبخش نیاز داشته باشیم... الا بذکر الله تطمئن القلوب

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز