zizozizoo مدیر عضویت: 1403/10/09 تعداد پست: 276 عنوان حس شیشمی | مشاهده متن کامل بحث + 259 بازدید | 57 پست بچه ها سوال بپرسید جواب دادم خوشحال میشم درست یا غلتش بودنش رو بهم بگین 1403/10/09 | 01:26 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
اوووووygdrx عضویت: 1400/06/19 تعداد پست: 1015 والا من حس ششمی نیستم😂ولی ایشالا که بارداری مقه اینکه من روحم منو نمیبینه سوالاتتو بپرس🤦♀️هعیییییی🚶♀️🚶♀️🚶♀️ بچه ندارم هعی نپرسید لطفا نمیشد وارد نی نی سایت بشم زدم بچه الان همه میپرسن بچه داری😂ولی متاهلم عاشقققق همسرمم😍🥺🤗💝
zizozizoo مدیر استارتر عضویت: 1403/10/09 تعداد پست: 276 میشه منو بگی ک حاملم یا ن مرسییییی تو زمستون ما بین هفته پنج و نهم برات روشن میشه این موضوع
اعظم۹۴۱۱۱۸ عضویت: 1401/03/14 تعداد پست: 15305 وعده میگم ولی برای بارداری نمیتونم بگم صد درستهولی الان برات میندازمهفته اول تا چهارم زمستون خبر بار ... یعنی همین دی ماه؟
zizozizoo مدیر استارتر عضویت: 1403/10/09 تعداد پست: 276 مقه اینکه من روحم منو نمیبینه سوالاتتو بپرس🤦♀️هعیییییی🚶♀️🚶♀️🚶♀️ جواب سوال حاملگیتو دادم عشقم
zire_asemone_khoda عضویت: 1400/07/20 تعداد پست: 3851 تو زمستون ما بین هفته پنج و نهم برات روشن میشه این موضوع عزیزم فک میکنی شوهر ایندم چجورشخصیه ؟؟! I love mam0یا فاطمه الزهرا س مادر تمام مسلمونا 🩵✨عشقی مادر🥺
اوووووygdrx عضویت: 1400/06/19 تعداد پست: 1015 تو زمستون ما بین هفته پنج و نهم برات روشن میشه این موضوع پس دقیق نمیشه گفت ک حاملم یا ن مرسی بچه ندارم هعی نپرسید لطفا نمیشد وارد نی نی سایت بشم زدم بچه الان همه میپرسن بچه داری😂ولی متاهلم عاشقققق همسرمم😍🥺🤗💝
zire_asemone_khoda عضویت: 1400/07/20 تعداد پست: 3851 البته خصوصی سوالمو گفتم I love mam0یا فاطمه الزهرا س مادر تمام مسلمونا 🩵✨عشقی مادر🥺
اعظم۹۴۱۱۱۸ عضویت: 1401/03/14 تعداد پست: 15305 یا این یا سال بعد عزیزم میشه بگی بنطرت احتمال امسال بیشتره یا سال بعد؟ خواهشا بگو لطفا،چون تحت درمانم
اوووووygdrx عضویت: 1400/06/19 تعداد پست: 1015 جواب سوال حاملگیتو دادم عشقم مرسیی💋💋 بچه ندارم هعی نپرسید لطفا نمیشد وارد نی نی سایت بشم زدم بچه الان همه میپرسن بچه داری😂ولی متاهلم عاشقققق همسرمم😍🥺🤗💝
zizozizoo مدیر استارتر عضویت: 1403/10/09 تعداد پست: 276 عزیزم میشه بگی بنطرت احتمال امسال بیشتره یا سال بعد؟ خواهشا بگو لطفا،چون تحت درمانم توی زمستون بین هفته اول تا چهارم بتشی یا نباشی برات روشن میشه
اعظم۹۴۱۱۱۸ عضویت: 1401/03/14 تعداد پست: 15305 توی زمستون بین هفته اول تا چهارم بتشی یا نباشی برات روشن میشه امسال زمستونیا سال بعد ؟ احتمال امسال بیشتره یا سال بعد
nilo_o_o عضویت: 1403/08/05 تعداد پست: 1940 سلام خصوصیات همسر آینده من رو میگی و کی ازدواج دارم و اینکه چیزی که تو فکرمه امسال اتفاق میوفته یا سال بعد؟