2777
2789
عنوان

زندگی سخت شده

149 بازدید | 17 پست

خوش بحال بعضیا که بزرگتر عاقل و حامی داشتن ...

من در آستانه ۲۸ سالگی از بدنیا اومدنم پشیمونم

کار خوب نیست....کارای خوب هم محدودیت سنی داره تا ۳۰

گرونیه.....کار معمولی کفاف زندگی رو نمیده....

اینم وسط مشکلات خانوادگی یا شخصی داشته باشی نور الله نور 

خوبه حداقل بچه ندارم....

از قدیم سخت بوده 

 💚 تو کپی کوچکی از معشوقه ات هستی❤️.تمام زندگیم این بود = محبت حضرت علی (ع)❤️توی این دنیا زندگی خوب فقط برای کسایی بود که طالعشون به امامشون گره خورده بود ❤️یا مبدل السیئات بالحسنات... طالع من رو هم به امام زمانم گره بزن ❤️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مثلا چه کارایی  منم ۲۷ سالم  دولتی ابنا یا چی 

.🛑متاسفم برا خودم که برای تو دعا میکردم که عاقبت بخیر بشی چون فکر میکردم تو گناهی نداشتی ولی الان ذات واقعیت برام رو شد . یادمه اون زمانا خیلی عذاب میکشیدم یجوایی مرگ جلو چشم خودم میدیدم آنقدر بد بود حالم که حد نداشت تو اون حالام هیچوقت تو نفرین نمیکردم درکت میکردم فکر میکردم وجدان داری ته دلم دعاتم میکردم بخدا اما فهمیدم نه تنها بی وجدانی بلکه اصلا بویی از انسان بودنم نبردی سر همین واقعا از صمیم قلبم با همه وجودم فقط واگذارت میکنم به خدا فقط میخوام همه روزایی که من توش قدم گذاشتم تو همهههه روزاش تک به تک بچشی و میچشی زمین گرده .امیدوارم یکی مثل خودت تو زندگیت بیاد 🤲اونی که من اینجا شناختی دوستمی دشمنمی هر کی هستی ازت التماس میکنم که به کسی کاربری من که شناختی نگو قسمت میدم به جون همه عزیزانت به همه مقدسات به خدا که باورش داری . من تموم زندگیم رنج سختی کشیدم تو هم برام درد رنج نده. اگه واقعا شرایط من درک نمیکنی از غمم ناراحت نمیشی به انسان بودن خودت باید شک کنی انتظار نداشته باش دنیا رو خوبشم به تو نشون بده وقتی تو رو بدت به عالم ادم همیشه نشون میدی . به همه مقدسات قسم من خیلی زجر کشیدم تا الان که زندم ارزوم فقط مردن فقط از ترس اخرتم خانوادم ..وگرنه مردن برام ارزو .همش میترسم کسی کاربریم اینجا بشناسه شده فوبیا من لعنت به این سایت و به همسرم بگه و من بیچاره بشم اگه زورت بهم نشون بدی من زورم بهت نمیرسه سایت دستو پامو بسته نمیتونم خودم نجات بدم . اینجا جایی بود که من شبایی که فکر میکردم دارم از غصه سکته میکنم تا صبح نمیمونم تاپیک زدم درد دل کردم اگه بخوای علیه من اینا استفاده کنی از خدا میخوام از صمیم قلبم که تک تک روزا من خودت تجربه کنی . خدا هم زورشو به تو نشون بده .

والا جوونی ما خورد به کرونا، تحریم، مهسا امین نفهمیدیم کی شدیم الانم زیر ۳۰ سال می خوان فقط

باور کنید برلی اونا هم نیست من خودمم ۲۳ سالمه ارشد برق دارم 

ولی دریغ از کار

به پشمانتان بیاموزید که هر تاپیکی ارزش ریختن نداره😉

روز به روز هم بدتر میشه منم ۲۸ هستم و روز هزار بار آرزو مرگ دارم تا کسی می‌شنوم مرده میگم خوش بحالش ...

اره واقعا ما که بحر تماشای جهان آمده ایم فکر نکنم بتونیم آرزوهامون رو تیک بزنیم حداقل رنج نمی کشیم 

باور کنید برلی اونا هم نیست من خودمم ۲۳ سالمه ارشد برق دارم ولی دریغ از کار

ببین کلا رشته خیلی مهمه الان من کامپوترم رشتم رو خیلی جاها می خوان ولی کارشناسی تا ۳۰ میگیرن

عزیزم میدونم‌خیلی شرایط سخته 

ولی جای مشکلات رو راه حلا فوکوس کنیم 

اکه نمیتونی استخدام بشی چکاری هست که‌خودت بتونی راه بندازی؟ 

اگه اونم نمیشه اگه الان تلاش کنی و همت کنی میتونی پنج سال دیکه از ایران خارج بشی برا تحصیل و کار ؟! برا تحصیل دکترا که فاند و حقوق هم داشته باشه ، 

خیلی خیلی جوونی هنوز 

هنوز کلی راه پیش پاته 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز