2777
2789
عنوان

جهیزیه و خونه

320 بازدید | 50 پست

ما یه خونه‌ی نقلی خریدیم، نصفشو بابام داد و منم پول جهیزیه‌مو گذاشتم روش و همسرمم بقیه‌شو داد که بتونیم بخریم خونه رو

از طرفی قرار شد جهیزیه رو همسرم برام بگیره در عوض پول جهیزیه که بهش دادم و خونه رو هم سه دونگ سه دونگ به نام میزنیم

حالا برام سواله، اگه همسرم پول جهیزیه رو بده، اصولا وقتی با آقایون میریم خرید برای حفط غرورشون اسم اونا رو تو فاکتور میزنن، بعد چطور معلوم میشه که در واقع کل جیزیه رو من خریدم و با پول منه؟

برای شناسایی نشدن‌مون، کاربری دست سه نفره، پس کاراگاه بازی درنیارین😁

خو اگه مشکلی نداری قبلش با شوهرت حرف بزن به خریدار فامیل تو رو بگه

من ی مادرم ی زن که تمام دغدغه اش بچه اش امیدوارم هیچ پدرومادری امتحان نشه  الهم صل ال محمدوال محمد و عجل فرجهم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خودت داری میگی پول جهازتو گذاشتی رو خونه و س دنگ خونه بمامت شده و جهازو شوهرت میگیره دیگه فاکتور باید به نام خودش باشه

اگه جوابتو نمیدم بدون درحدم نیستی پس عین سوسک پیف پاف خورده به پرو پام نپیچ چون بخوام با پام راحت لحت میکنم پینت میزنه بیرون اون وقت😊🤫🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭

ول کن بابا ب چیزایی فک میکنی تو زندگی مشترک زیر و رو نکشین

خدایی نکرده جدابشن باید مدرک دستش باشه که بتونه پس بگیره

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
خو اگه مشکلی نداری قبلش با شوهرت حرف بزن به خریدار فامیل تو رو بگه

میدونی احساس میکنم اینطوری جلوی همسرم وجهه‌م بد میشه، برای همین میگم بیخیال ایشالا بعدا که خونه رو بزرگتر کرد همسرم، سه دونگ سه دونگ میزنیم و جهیزیه دیگه مهم نیس با کی بوده، یا این وسایل کهنه میشن بالاخره و همسرم میخره باز

برای شناسایی نشدن‌مون، کاربری دست سه نفره، پس کاراگاه بازی درنیارین😁

اهان نصف خونه رو بابات دادن خب الان خونه رو خریدید به نام کی هست؟ اول اینو مشخص کنید بعد برید جهیزیه زیرش نزنه

من روزه می گیرم اما اگه نمی گرفتم هم بیرون چیزی نمیخوردم این فرق مذهبی و غیر مذهبی نیست این فرق باشعور و بی شعوره. من روزه می گیرم و مطمئنم وقتی گرسنه ام سلول های سرطانی بدنم دارن تجزیه میشن. من روزه می گیرم و اتفاقا دم دمای افطار هوس دوچرخه سواری میکنم ، شاید اگه کسی منو ببینه فکر کنه روزه نیستم ولی من روزه ام!خودم اگه بی حجاب ببینم اصلا فکر نمیکنم روزه نیست همینطور که بی حجاب های ترکیه و مصر اناشید مذهبی میخونن و من وقتی میبینمشون حس میکنم ایمانشون خیلی هم از من بیشتره. من روزه می گیرم و وقتی دخترهای سیگار به دست رو تو ماشین پسرای غریبه تو کوچه پس کوچه های پرت میبینم معلومه از تفاوتی که دارم خوشحال میشم اما خوشحالی از اخلاق و تربیت و سبک زندگی متفاوت خوشحالی بی سر و صداست مثل شادی کاذب جلب توجه نمیکنه ، درونیه ، تو قلبت ، نیازی به گفتن هم نداره ولی از بس میبینی اونها ادای شادی درمیارن و نقش بازی میکنن تا بقیه هم مثل خودشون بشن میگی بگم. فعلا خدافففففظ🌸🩷😂 امضای قبلیم یک عدد چپی . مخالف گوشی برای بچه ها . موافق طب گیاهی و معتقدم خدا شفا رو تو گیاهان گذاشته ، مامانم بیست ساله که متفورمین و جدیدا هم دیابزید میخوره اما قندش با اون همه قرص در روز نرمال نشده ، یه شب که چای ترش خورد فردا ناشتا قند خونش 108 بود🫡 خیانت دیدی حتما آهنگ kandiramazsin beni رو گوش کن ، و سریال گذر از رنجها اونجا که خانم مهندس به مهندس میگه شرط طلاقم بچه هامه اگه ندی کاری میکنم که تو و اون زن یک روز خوش نبینید ، میتونی قوی باشی🌼 ببخشید امضام از همه رنگه😵هر دردی که میکشی برای اینه که بدونی این 🌎 یه گمشده داره

ول کن بابا ب چیزایی فک میکنی تو زندگی مشترک زیر و رو نکشین

من واقعا هدفم زندگی کردنه، خداروشکر همسرمم خوبه

فقط محض اطمینان پرسیدم

برای شناسایی نشدن‌مون، کاربری دست سه نفره، پس کاراگاه بازی درنیارین😁

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز